کد خبر : 42303

برای چهارمین سال متوالی؛

پتروشیمی فن آوران تندیس سیمین بیستمین جایزه ملی صنعت سبز را دریافت کرد

پتروشیمی فن آوران بعنوان سومین تولید کننده محصول متانول در کشور و نخستین تولید کننده اسید استیک در ایران، با بهره گیری از استرات‍ژی های کاربردی و موثر توانسته است گامهای بزرگی را در مسیر حفاظت از منابع انرژی، با رعایت اصول زیست محیطی بردارد.

پتروشیمی فن آوران تندیس سیمین بیستمین جایزه ملی صنعت سبز را دریافت کرد

پتروتحلیل-سرپرست شرکت پتروشیمی فن آوران گفت: بر اساس اعلام مدیر کـل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطـی  سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، پتروشیمی فن آوران برای چهارمین سال متوالی بعنوان صنعت سبز کشور ، شناخته شد.

فرشاد اسفندیاری ادامه داد:پتروشیمی فن آوران بعنوان سومین تولید کننده محصول متانول در کشور و نخستین تولید کننده اسید استیک در ایران، با بهره گیری از استراتژی های کاربردی و موثر توانسته است گامهای بزرگی را در مسیر حفاظت از منابع انرژی، با رعایت اصول زیست محیطی بردارد.

وی افزود: این شرکت تاکنون طی سالهای ۹۳ تا ۱۳۹۶ مفتخر به دریافت جایزه صنعت سبز از سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف گذاری این شرکت در افق ۱۴۰۴ دستیابی به پایداری در تولید و سودآوری است، خاطرنشان کرد:  پتروشیمی فن آوران هدف گذاری خود را برای افق ۱۴۰۴ دستیابی به پایداری در تولید و سودآوری با اهتمام کامل به تولید سبز و بهینه سازی مصرف انرژی تعیین کرده است، بنابر اعلام مدیریت HSE  شرکت، اهم اقدامات اجرایی منجر به دستیابی به موفقیت هایی شد که در این میان می توان به  تدوین خط مشی زیست محیطی شرکت هم راستا با اسناد مصوب ارکان جهت ساز، مدیریت پساب و پسماند های صنعتی ، کنترل آلاینده های اتمسفریک و صوتی، بهینه سازی مصارف در حوزه انرژی و مدیریت منابع و آموزشهای مستمر زیست محیطی در تمامی سطوح کارکنان و عوامل اجرایی  اشاره کرد.

 وی اضافه کرد: نگاه ویژه به موضوع مسئولیت های اجتماعی و لحاظ منافع کلیه ذینفعان حاضر و نیز نسل های آینده از اهم مسائل مد نظر در حوزه برنامه ریزی و اجرایی بوده و این مهم در کلیه ارکان و فرآیندهای شرکت جاری و مشهود است.

گفتنی است، مراسم اهدای جوایز برگزیدگان هم اکنون در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، همچنین سرپرست وزارت بهداشت دکتر سعید نمکی و نیز نماینده یونیدو، مدیر برنامه های زیست محیطی GIZ آلمان، خانم فرشچی معاون دریایی سازمان و آقای جلالوندی معاون ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست و نمایندگان شرکتهای برگزیده و اصحاب رسانه، در حال برپایی است که در این مراسم آقای مهندس اسفندیاری مدیریت شرکت پتروشیمی فن آوران تندیس سیمین صنعت سبز سال ۱۳۹۶ را از دست مقام مدعو دریافت نمود.

شرکت پتروشیمی فن آوران(سهامی عام) در تاریخ  ۱۳۷۷/۰۲/۰۸تاسیس و با شماره ۱۳۹۶۰۲ در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است فعالیت این شرکت در زمینه احداث ، راه اندازی و بهره برداری واحدهای متانول ، اسید استیک و منواکسید کربن به منظور صادرات، استفاده در صنعت پتروشیمی و صنایع پایین دستی بوده و منطبق با اهداف و سیاستهای کلان بخش صنعت در رابطه با صادرات ، ایجاد اشتغال ، انتقال دانش فنی ، تربیت نیروی متخصص و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از گاز طبیعی می باشد.

 

 

 

ارسال نظر