کد خبر : 3541

توقف فروش پی‌وی‌سی‌S۶۵ و آغاز تعمیرات پتروشیمی غدیر

توقف فروش پی وی سی S65 در بازار پی وی سی همچنان ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته خبری مبنی بر خرید پی وی سی S65 پتروشیمی غدیر از مچینگ در بازار انتشار یافت که امروز از سوی فعالان این بازار تکذیب شد، گویا مجتمع غدیر این محموله را از مچینگ خارج کرده است.

به گزارش پتروتحلیل و به نقل از پیرزاده، مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کنندگان پی وی سی اصفهان؛ پتروشیمی غدیر علاوه بر اینکه با انباشت کالا در انبارها مواجه است و بسیاری از محموله ها را در محوطه مجتمع انبار کرده، تعمیرات یک ماهه خود را نیز آغاز کرده است. از سوی دیگر مجتمع پتروشیمی اروند نیز خط تولید پی وی سی S65 خود را به S70 تغییر داده است. این در حالی است که روز گذشته در بازار خبری مبنی بر افزایش قیمت پایه پی وی سی هم انتشار یافت و از این رو بیشتر تاجران از فروش گرید S65 خود کردند.

مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف کنندگان پی وی سی می گوید: بعید به نظر می رسد که بازار پی وی سی با نوسان قیمتی در روزهای آتی مواجه شود و احتمالا بیشتر تاجران تا چند ساعت دیگر حاضر به فروش پی وی سی خواهند. البته در حال حاضر بیشتر آنها حاضر به اعلام نرخ برای گرید S65 در بازار داخل نیستند. این در حالی است که پی وی سی S70 و S57 آبادان با قیمت ۳ هزار و ۶۰۰ تومان توسط تاجران پیشنهاد شد، همچنین با توجه به اینکه زمان تحویل پی وی سی S70 اروند یک ماه دیگر است، این کالا در بازار داخل نرخی ندارد. از سوی دیگر پی وی سی S60 بندرامام هم در بازار با تناژ بسیار پایین موجود است، اما قیمت آن توسط معامله گران ۳ هزار و ۴۰۰ تومان عنوان می شود.

ارسال نظر