کد خبر : 9388

معاملات هلدینگ خلیج فارس ابطال نمی شود

nejadsalim-holding

پتروتحلیل-عادل نژادسلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفت و گو با پتروتحلیل از عدم ابطال معامله سهام هلدینگ خلیج فارس خبر داد. گر چه روز گذشته رییس شورای رقابت اعلام کرده بود که با توجه به مصوبه‌ی رسمی شورای رقابت تمامی معاملات این هلدینگ در بورس باطل خواهد شد. اما امروز نژادسلیم این خبر را تکذیب کرده و به پتروتحلیل گفت: هلدینگ خلیج فارس با شورای رقابت مشکلی ندارد و بنده پیش تر پیشنهاد جداسازی هلدینگ خلیج فارس و مبین را داده بودم.

پژویان روز گذشته اعلام کرده بود که با توجه به انحصاری بودن فجر و مبین، نمی توان تمام هلدینگ را به صورت یک جا به بورس ارائه کرد. نژادسلیم نیز در این باره معتقد است؛ نظر شورای رقابت در این خصوص انجام خواهد شد و در این مورد اختلافی با شورای رقابت وجود ندارد.

با این حال معاملات هلدینگ خلیج فارس به هیچ وجه ابطال نخواهد شد، به گفته مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس انتشار این اخبار امروز سبب شد تا سهام این شرکت منفی شود، این در حالی است که تمام واگذاری های هلدینگ خلیج فارس براساس قوانین و مصوبه شورای رقابت انجام شده است. البته اطلاعات مربوط برروی کدال قرار گرفته و نظر شورای رقابت در این خصوص تامین می شود. از این رو نیازی به ابطال معاملات هلدینگ خلیج فارس وجود ندارد.

ارسال نظر