کد خبر : 9081

فوم پلی استایرن همچنان مورد توجه خریداران است

fom2

پتروتحلیل- امروز قیمت پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ پتروشیمی تبریز با افت ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۶ هزار و ۹۰۰ تومان در هر کیلو رسید. به گفته کریمی تاجر بازار پتروشیمی، افزایش عرضه این کالا در بورس یکی از دلایل افت قیمت پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ بود. این در حالی است که امروز در بورس پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ با حجم ۱۵۰ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۸۳۳ تومان عرضه شد که نرخ پایه آن نسبت به آخرین عرضه ۳۲ تومان افت داشت، حجم عرضه آن هم ۵۰ تن بیشتر از هفته های گذشته بود.

این کالا امروز ۳ هزار و ۵۳۰ تن تقاضا داشت و با سقف قیمت یعنی ۵ هزار و ۷۵ تومان توسط کارگزاران خریداری شد. همچنان اختلاف قیمت چشمگیر این کالا در بورس و بازار یکی از دلایل رغبت معامله گران به خرید آن عنوان می شود.

در همین حال قیمت گرید ۴۰۰ پلی استایرن انبساطی امروز در بازار داخل توسط معامله گران ۶ هزار و ۴۵۰ تومان، گرید ۲۰۰ و ۵۰۰ این کالا هم به ترتیب ۷ هزار و ۲۰۰ و ۵ هزار و ۴۰۰ تومان عنوان شد. همچنین امروز در بورس کالا پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ با قیمت پایه ۴ هزار و ۸۳۳ تومان و حجم ۱۵۰ تن عرضه شد که توسط معامله گران با قیمت ۵ هزار و ۷۵ تومان خریداری شد. تقاضایی معادل ۴ هزار و ۷۰ تن برای خرید این کالا بر سیستم بورس ثبت شد.

ارسال نظر