کد خبر : 8848

تعطیلی ۵ ماهه پتروشیمی اصفهان و برگزاری مجمع

es1

پتروتحلیل- در حالی یکشنبه هفته آینده قرار است مجمع عمومی پتروشیمی اصفهان برگزار شود که پس از گذشت ۵ ماه هنوز این پتروشیمی تعطیل است و پالایشگاه اصفهان حاضر به تامین خوراک این مجتمع نیست. به گزارش پتروتحلیل و به گفته کارکنان این پتروشیمی در حال حاضر پتروشیمی اصفهان پس از گذشت ۵ ماه با مشکلات بسیار درگیر است و مسئولان پالایشگاه اصفهان هم می گویند: تا زمانی که پتروشیمی اصفهان بدهی خود را به پالایشگاه پرداخت نکند، قادر به تامین خوراک پتروشیمی نیستند.

این در حالی است که مجمع پتروشیمی اصفهان صبح روز یکشنبه در محل این پتروشیمی با حضور سهامداران برگزار خواهد شد. البته هنوز سهامدار عمده این مجتمع، با وجود تلاش های بسیار کارکنان برای سلب حق رای از وی، با وجود اینکه در بازداشت به سر می برد، همچنان دارای حق رای است.

با این حال مجمع عمومی این شرکت با حضور نماینده ماهان، سازمان بازرسی کشوری و سهامداران دیگر روز یکشنبه برای انتخاب هیات مدیره تشکیل خواهد شد و سپس هیات مدیره نیز مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد. البته برخی از کارکنان این شرکت انتظار ندارند که مجمع این شرکت با توجه به مشکلات پیش آمده در ماههای گذشته با آرامش همراه باشد.

ارسال نظر