کد خبر : 4643

بازگشت پالایشگاه تبریز

best
پتروتحلیل- همایون دارابی: نماد پالایشگاه تبریز امروز پس از ۳۹ روز توقف در تالار بورس بازگشایی شد. به دنبال وعده مسوولان بورس برای بازگشایی نمادهای پالایشگاهی که تمامی آنها متوقف بوده و سهامداران آنها با تله نقدینگی مواجه شده اند امروز نماد پالایشگاه تبریز بازگشایی شد که با توجه به تقسیم سود در مجمع بازدهی ۴٫۶ درصدی را به همراه آورد.
در همین حال انتظار برای بازگشایی نماد پالایشگاه تهران که شفاف سازی آن عصر روز سه شنبه به روی سایت کدال آمد نیز ادامه دارد انتظار می رود این نماد روز شنبه بازگشایی شود.در همین حال امروز دو نماد نفتی نفت بهران و پارس همچنان با صف خرید به رشد خود ادامه دادند.
در گروه پتروشیمی فردا پنج شنبه جلسه مجمع فوق العاده هلدینگ خلیج فارس برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار می شود که البته به دلیل نامشخص بودن وضعیت وزارت نفت و معاونت امور پتروشیمی به نظر می رسد این مجمع به حد نصاب قانونی نرسیده و به تعویق بیفتند. در همین حال اکثر سرمایه گذاران در گروه پتروشیمی در انتظار اعلام نظر مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر نفت هستند. در گروه شیمیایی امروز خریداری برای بلوک ۱۶درصدی صنایع شیمیایی ایران حاضر نشد. بالا بودن بی سابقه ارزش بازار این شرکت موجب کم اعتنایی بازار به این بلوک شد.
ارسال نظر