کد خبر : 13702

جوابیه شرکت پتروشیمی نوری(برزویه)

borzoyeh-petroshimi1
پتروتحلیل- پیرو انتشار خبری (با عنوان آخرین شنیده ها درباره پتروشیمی برزویه ) در تاریخ بیست و سوم شهریورماه، روابط عمومی این شرکت جوابیه ای به سایت جهت اطلاع رسانی دقیق و شفافیت مورد نیاز سهامداران محترم ارسال کردند که متن آن را در زیر می خوانید:
۱-بزرگترین مجتمع پتروشیمیایی تولید آروماتیک جهان از زمان افتتاح رسمی خود(۱۳۸۶) ، از برزویه به شرکت پتروشیمی نوری تغییر نام یافته است.
۲-تغییر مدیریت مالی این مجتمع فقط یک جابجایی معمول بوده است که با توجه به توانایی و تجربه های مدیرمالی سابق، ایشان به مدیر مالی پتروشیمی پارس انتصاب شده اند.
۳-به دنبال انتقال خدمت مدیر مالی سابق ، آقای بهنام توانا ، به عنوان رئیس مالی شرکت پتروشیمی نوری منصوب شده اند که با توجه به اینکه ایشان از نخبگان علمی و سابقه اجرایی بیش از یک دهه در امور مالی این مجتمع را دارا می باشند ، جای هیچگونه نگرانی را برای سهامداران محترم شرکت نخواهد بود.
شایان ذکر است که در مورد اطلاع رسانی وقایع و فعالیتهای یک بنگاه اقتصادی بزرگ ، قبل از انتشار اخباری که ممکن است ایجاد نگرانی برای سهامداران آن نماید، بهتر است که از طریق روابط عمومی آن شرکت، از صحت و سقم آن اخبار مطلع و مطمئن شد.
البته توضیح این نکات از سوی پتروتحلیل ضروری به نظرمی رسد که هم زمانی تغییر مدیر مالی این شرکت با انتشار صورتهای مالی سه ماهه به شایعات در مورد شرکت برزویه و عملیات آن منجر شده است.
همچنین همانگونه که در سایت شرکت نیز درج شده است نام برزویه همچنان مورد استفاده خود شرکت است و در لینک اطلاعات رسمی شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز درج شده است شرکت زیر مجموعه بیش از نام شهید نوری با نام برزویه اعلام شده است.
در آخر نیز با تشکر از پاسخ مجموعه برای جناب بهنام توانا در سمت جدید خود آرزوی موفقیت داریم.
ارسال نظر