کد خبر : 13325

۱۸۰۰ شرکت مهمان نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

poster-2014-Oil

پتروتحلیل- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز آغاز بکار کرد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه امسال، تعداد ١٢٠٠ شرکت داخلی به همراه ۶٠٠ شرکت خارجی از ٣٣ کشور جهان حضور دارند و شرکت های پتروشیمی افزون بر معرفی آخرین دستاوردهای خود تلاش دارند تا به جذب سرمایه برای طرح های توسعه ای خود بپردازند.

در این روز همچنین معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز در حاشیه نخستین روز از از نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: حضور پرشمار شرکت های ایرانی و خارجی در نمایشگاه امسال نشانگر روند رو به رشد توسعه صنعت نفت ایران است.

عباس شعری مقدم افزود: در نمایشگاه امسال شرکت های ایرانی در بخش های پیمانکاری و مشاوران به ارائه توانمندی خود پرداختند و سازندگان داخلی نیز نشان دادند که روند ساخت داخل پرشتاب ادامه دارد.

وی ادامه داد: شرکت های پتروشیمی آمادگی دارند تا از توان سازندگان توانمند داخلی در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی استفاده کنند و در این مسیر کیفیت، قیمت و زمان تحویل، بسیار تاثیر گذار است و شرکت های ایرانی باید در تمام زمینه ها توان رقابتی خود را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که صنعت پتروشیمی ایران اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته است، تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می کند و آماده هرگونه همکاری و حمایت از علاقه مندان به سرمایه گذاری در این صنعت است.

ارسال نظر