کد خبر : 9547

عرضه ۴۹ هزار تن انواع قیر در تالار بورس

امروز در صورت تقاضا، ۴۹ هزار تن انواع قیر در تالار معاملات بورس کالای ایران عرضه می شود. ضمن آن که تالار محصولات صنعتی و معدنی در صورت تقاضا شاهد عرضه ۳۰ هزار تن تختال C است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، با ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۸۲۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ به قیمت پایه ۱۲ هزار و ۸۶۲ ریال در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC250 را به قیمت پایه ۱۹ هزار و ۸۰۴ ریال عرضه می کند. شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد نیز ۲۶ هزار تن انواع قیر را روی تابلوی عرضه می برد. از دیگر عرضه کنندگان قیر در تالار مذکور می توان به شرکت توسعه کروس انرژی با ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ اشاره کرد.

شایان ذکر است، ۸۰۰ تن انواع آمونیاک مجتمع های پتروشیمی خراسان و کرمانشاه به همراه ۴۰۰ تن تولوئن دی ایزو سیانات (TDI) مجتمع پتروشیمی کارون عرضه را در تالار معاملات تجربه می کنند. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با ۲۵۰ تن بنزن در تالار معاملات حضور می یابد.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار صادراتی، در صورت تقاضا، ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت کیهان توسعه البرز به قیمت پایه ۸۰۰ دلار در هر تن عرضه می شود.

ارسال نظر