کد خبر : 8418

عرضه ۹۲ هزار تن وکیوم باتوم در بورس

امروز در صورت تقاضا، ۹۲ هزار تن وکیوم باتوم و ۷۷ هزار تن انواع قیر روی تابلوی عرضه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران می رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، شرکت پالایش نفت شیراز، در صورت تقاضا، با ۷۲ هزار تن وکیوم باتوم به قیمت پایه ۱۱ هزار و ۳۹ ریال در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابد . شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم را با قیمت پایه ۱۰ هزار و ۵۱۳ ریال روی تابلوی عرضه می برد.

از دیگر محصولاتی که در تالار مذکور در حجم عمده ای عرضه می شود می توان به انواع قیر اشاره کرد. شرکت نفت جی ، در صورت تقاضا، ۳۰ هزار و ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال برای هر دو محصول عرضه می کند. این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC250 را به قیمت پایه ۲۰ هزار و ۴۷۸ ریال راهی تالار معاملات می کند. شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد نیز عرضه ۲۲ هزار تن قیر ۶۰۷۰ را تجربه می کنند. از دیگر عرضه کنندگان قیر در این روز می توان به شرکت پالایش نفت شیراز با ۳ هزار تن، شرکت آذربام عایق کار با یکهزار تن و شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب با ۱۴۰۰ تن اشاره کرد.

شایان ذکر است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی همچنین شاهد عرضه ۱۶ هزار تن انواع لوب کات، ۲ هزار تن گوگرد گرانوله، ۵۰۰ تن انواع آمونیاک، ۲۶۰۰ تن انواع مواد پلیمری، ۴۰۰ تن سلاپس واکس و ۴۰۰ تن مایعات گازی است.

گفتنی است، تالار صادراتی شاهد عرضه ۵۲۰۰ تن انواع قیر شرکت های توسعه کروس انرژی، تولیدی بشکه و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا، آذربام عایق کار،ایزوگام تبریز و نگین گام پارس است.

ارسال نظر