کد خبر : 5610

پتروشیمی کرمانشاه میزبان اجلاس رؤسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی

سی و دومین اجلاس رؤسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۲ و ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۲ در کرمانشاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، سی و دومین اجلاس رؤسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۲ و ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۲ به میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

در این اجلاس دو روزه که رؤسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی و رؤسای کل و معاونان بخش های مختلف شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور داشتند، دستاوردها و چالش های مجتمع های مختلف پتروشیمی ایران به بحث و گفتگو گذاشته شد. در آغاز این اجلاس محمدرضا میراحمدی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ضمن تشکر از حضور میهمانان و با مثبت ارزیابی کردن نشست های تخصصی در حوزه ی صنایع پتروشیمی ابراز امیدواری کرد که شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بتواند در آینده ی نزدیک میزبان مدیران عامل شرکت های پتروشیمی سراسر ایران نیز باشد.

محمدابراهیم یوسف زادگان معاون مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ارائه گزارشی در خصوص تحولات در حوزه ی منابع انرژی در جهان به مقوله ی دانش محوری در ارتباط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تأکید فراوان نمود و ابراز امیدواری کرد که نشست هایی از این دست بتواند گامی در جهت ارتقاء هرچه بیشتر دانش و تخصص رؤسای بهره برداری مجتمع های پتروشیمی بردارد.

همچنین قاسم مسعودی رئیس کل امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، روند رو به رشد بار علمی اجلاس رؤسای بهره برداری را نشانه ی حرکت و پویایی تلاشگران این عرصه و امید بخش افق های روشن تر در حوزه ی بهره برداری مجتمع های پتروشیمی دانست. ارائه ی گزارش، جلسه ی تخصصی و نشست هم اندیشی از دیگر بخش های مهم اجلاس سی و دوم بود.

ارسال نظر