کد خبر : 46999

بازار پلی اتیلن ترکیه در آستانه نمایشگاه تجاری Plast Eurasia؛

باوجود حجم بالای پلیمرهای روسی، پیشنهادات پتروشیمی های ایرانی ناکام مانده اند!

تولیدکننده محلی پتکیم تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خود را به پایان رسانده است که باید دسترسی پلیمر را در کشور افزایش دهد. بازیگران بازار ترکیه آماده شدن برای نمایشگاه تجاری Plast Eurasia در استانبول را در هفته آینده آغاز کرده اند…

باوجود حجم بالای پلیمرهای روسی، پیشنهادات پتروشیمی های ایرانی ناکام مانده اند!

پتروتحلیل-بازار پلی اتیلن ترکیه در این هفته ثبات داشته است. قیمت پلیمرها تا حدودی افزایش یافته است، بیشتر به دلیل پیشنهادات بالاتر از ایالات متحده و عربستان سعودی. یک تاجر ترک گفت: "هنوز انتظارات کاهش قیمت در بین بازیگران بازار وجود دارد، اما ما شاهد کمبود پلی اتیلن در بازار هستیم." حجم زیادی از پلیمرها از سوی SIBUR ارائه شده است، اما به گفته منابع بازار، مشکلات لجستیکی باعث تاخیر در تحویل از روسیه شده است. پیشنهادات ایرانی غیرقابل اجرا بوده است و تولیدکنندگان خاورمیانه نیز سعی کرده اند قیمت های خود را ثابت نگه دارند تا از افزایش فعالیت خرید جلوگیری کنند. تولیدکننده محلی پتکیم تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خود را به پایان رسانده است که باید دسترسی پلیمر را در کشور افزایش دهد. بازیگران بازار ترکیه آماده شدن برای نمایشگاه تجاری Plast Eurasia در استانبول را در هفته آینده آغاز کرده اند، به این امید که دانش بازار خود را بهبود بخشند و روند کلی آینده را کشف کنند.

قیمت پلی اتیلن در این هفته در ترکیه کمی افزایش یافته است. تامین کنندگان روسی فیلم LDPE، C4-LLDPE، فیلم، قالب گیری دمشی و HDPE تزریقی را با قیمت 1200-1220 دلار در هر تن CFR ترکیه، 1100-1130 دلار در تن CFR ترکیه، 1100 دلار تا 1120 دلار در تن CFR ترکیه، 1100 دلار در تن CFR ترکیه، 1100 دلار در تن CFR ارائه کرده اند و 1050-1080 دلار در هر تن سی اف آر ترکیه. تامین کنندگان ایرانی لوله های PE 100 سیاه و طبیعی را با قیمت 1250 دلار در تن CPT ترکیه و 1166 دلار در تن FCA ایران عرضه کرده اند. فیلم عربستان سعودی LDPE، C4-LLDPE، فیلم، قالب گیری دمشی و HDPE تزریقی با قیمت 1220-1240 دلار در تن CFR ترکیه، 1130-1150 دلار در هر تن CFR ترکیه، 1110 دلار تا 1130 دلار در تن CFR ترکیه، 1130 دلار در هر تن موجود است و 1100-1120 دلار / تن CFR ترکیه به ترتیب.

بازار پلی اتیلن ترکیه هفته آینده بدون حادثه خواهد بود زیرا اکثر بازیکنان این کشور در نمایشگاه تجاری Plast Eurasia شرکت خواهند کرد و اکثر معاملات ماهانه در حال حاضر تکمیل شده است. قیمت ها به احتمال زیاد در میان نبود علاقه خرید ثابت خواهند بود زیرا همه منتظر پایان نمایشگاه تجاری و اعلام قیمت دسامبر از سوی تامین کنندگان خواهند بود و در دسترس بودن مواد کافی خواهد بود.

ارسال نظر