کد خبر : 46926

سانسرز: بازار متانول چین در سطوح بالا نوسان کرد

افزایش قیمت‌های زغال سنگ هزینه‌های تولید متانول را مورد حمایت قرار داده، و بازار متانول در مراحل اولیه به شکل قابل توجهی رشد کرد. بازار نقدی متانول داخلی نیز عملکرد مناسبی داشته است.

سانسرز: بازار متانول چین در سطوح بالا نوسان کرد

پتروتحلیل-براساس داده‌های سانسرز، قیمت‌های متانول شرق چین در 20 سپتامبر با افت 2.74 درصدی در مقیاس روزانه و 13.97 درصدی در محاسبات سالیانه در میزان 2710 رنمینبی در هر تن قرار گرفت. متانول معاملات آتی بورس کالای ژنگژو در 20 سپتامبر عقب‌نشینی کرد. قیمت متانول قراردادی MA2301، در مقایسه با روز تجاری قبلی 35 رنمینبی در هر تن یا 3.24 درصد افت کرده و کار خود را با میزان 2660 رنمینبی در هر تن به پایان رساند.

قیمت‌های نفت بین‌المللی به طور گسترده‌ای نوسان کرده، افزایش قیمت‌های زغال سنگ هزینه‌های تولید متانول را مورد حمایت قرار داده، و بازار متانول در مراحل اولیه به شکل قابل توجهی رشد کرد. بازار نقدی متانول داخلی نیز عملکرد مناسبی داشته است. در حال حاضر، هیچ فشاری بر روی موجودی شرکت‌ها نیست، و این امر قیمت‌ها را حمایت می‌کند. تاجران و شرکت‌های پایین‌دستی عمدتاً موضع انتظار و رصد را برگزیده‌اند. همزمان، شرکت‌ها عملیات تأمین و نگهداری خود را به پایان رسانده و تولیدات را از سر گرفته‌اند، عرضه افزایش یافته، اوج‌گیری اولیه به پایان رسیده و همچنان بازار در شوک است.

ارسال نظر