کد خبر : 46917

واحدهای پتروشیمی تایوان از زلزله 6.8 ریشتری آسیبی ندیدند

شرکت فورموسا پلاستیک و واحدهای اتیلن وینیل استات به ترتیب در مایلیائو و کائوسیونگ، و همچنین واحد بیسفنول آ شرکت نانیا پلاستیک در مایلیائو همگی مشغول به فعالیت بودند.

واحدهای پتروشیمی تایوان از زلزله 6.8 ریشتری آسیبی ندیدند

پتروتحلیل-براساس بررسی‌های آیسیس، بعد از زلزله 6.8 ریشتری 18 سپتامبر در منطقه جنوب شرقی تایوان، واحدهای پتروشیمی این جزیره در روز دوشنبه به طور معمول به فعالیت‌های خود ادامه دادند.

مجموعه‌های پتروشیمی اصلی تایوان در توفن در شمال غرب؛ مایلیائو، تاشه در شهر کائوسیونگ و لین‌یوان در جنوب جزیره قرار دارند.

براساس داده‌های منابع بازار، شرکت فورموسا پلاستیک و واحدهای اتیلن وینیل استات به ترتیب در مایلیائو و کائوسیونگ، و همچنین واحد بیسفنول آ شرکت نانیا پلاستیک در مایلیائو همگی مشغول به فعالیت بودند.

واحدهای دیگری که از این زلزله آسیبی ندیدند، شامل مجموعه تولیدی سدیم هیدروکسید و پلی‌وینیل کلرید فورموسا در کائوسیونگ و مایلیائو، و واحد پی‌وی‌سی شرکت جنرال پلاستیک چین در کائوسیونگ و توفن می‌شود.

همچنین واحد کاپرولاکتام شرکت پتروکمیکال دِوِلوپمنت چین با ظرفیت 200 هزار تن در سال در کائوسیونگ نیز از زمین لرزه متاثر نشد.

براساس داده‌های موثق، زمین لرزه در 18 سپتامبر در 14:44 دقیقه به وقت محلی تایوان (06:44 گرینویچ) در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد.

به گزارش خبرگزاری فوکوس تایوان، در پی این زمین لرزه یک نفر جان خود را از دست داد و 79 تن دیگر زخمی شدند.

مرکز هشدار سونامی اقیانوس آرام، پس از زلزله هشداری برای تایوان صادر کرده بود، اما در ادامه هشدار را لغو کرد.

ساختمان‌ها در پایتخت لرزش جزئی را تجربه کرده، و پس لرزه‌ها همچنان در روز گذشته ادامه داشته که آخرین آن، زلزله‌ای 5.9 ریشتری بود که در عمق 69 کیلومتری جنوب غرب شهر هوالاین در حدود 10:00 به وقت محلی (02:00 گرینویچ) رخ داد.

ارسال نظر