کد خبر : 46863

سانسرز: بازار پی‌وی‌سی چین در ابتدا اوج گرفت و سپس به میزان اندک نزول کرد

در حال حاضر، تقاضای پی‌وی‌سی نقدی در حالت معمولی قرار دارد. شرکت‌های پایین‌دستی عمدتاً در حالت انتظار و رصد قرار داشته، و براساس نیازهای اساسی خود خرید می‌کنند.

سانسرز: بازار پی‌وی‌سی چین در ابتدا اوج گرفت و سپس به میزان اندک نزول کرد

پتروتحلیل-براساس داده‌های سانسرز، قیمت پی‌وی‌سی کلسیم کاربید اس‌جی 5 چین در هفته گذشته افت کرد. میانگین قیمتی در هفته گذشته در میزان 6570 رمینبی در هر تن بود، و قیمت‌ها در طی هفته به میزان 1.48 درصد افت کردند.

تجزیه و تحلیل بازار

قیمت‌های داخلی پی‌وی‌سی چین در هفته گذشته در ابتدا اوج گرفته و سپس افت کردند. قیمت‌ها به طور کلی رویه‌ای نزولی داشتند. در حال حاضر، بازار نسبتاً در حالت رکود بوده و تاجران میلی به خرید کالا ندارند. علاوه بر این، قیمت‌های معاملات آتی در روز گذشته افت کرده، اعتماد در بازار ناکافیست، شرایط بازار تضعیف شده و فروش سهام‌داران تحت فشار می‌باشد. میل خرید کلی صنایع پایین‌دستی جالب نیست، و قیمت‌ها افت کرده‌اند. در حال حاضر گستره قیمتی پی‌وی‌سی 5 کلسیم کاربید عمدتاً در حدود 6400 تا 6750 یوان در هر تن می‌باشد.

قیمت‌های نفت خام بین‌المللی در روز 11 اوت با صعودی جزئی کار خود را به پایان رساندند. قیمت قراردادی وست تگزاس اینترمدیت معاملات آتی آمریکا با رشد 2.41 دلاری یا 2.6 درصدی در میزان 94.34 دلار در هر بشکه گزارش شد؛ قیمت‌های قراردادی برنت معاملات آتی نیز با صعود 2.20 دلاری یا 2.3 درصدی در میزان 99.60 دلار در هر بشکه گزارش شدند. براساس داده‌های قبلی، ذخایر بنزین ایالات متحده در هفته گذشته به میزان قابل توجهی افت کرد؛ علاوه بر آن، آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی خود برای رشد تقاضا در سال جاری را افزایش داد، و در نتیجه این داده‌ها، فشار بر تقاضا در نتیجه رکود اقتصادی کاهش یافت.

میانگین قیمتی کلسیم کاربید در جمعه گذشته در میزان 4050 رمینبی در هر تن قرار گرفت، و قیمت‌ها در طی هفته صعودی 2.97 درصدی را ثبت کردند. قیمت کلسیم کاربید ex-factory اکثر تولیدکنندگان در هفته ثابت بود، در حالی که قیمت شرکت‌های شخصی اوج گرفت. قیمت زغال چوب بالادستی در سطوح پایین تثبیت شد، انبارزدایی بازار محسوس بوده، و حمایت هزینه‌ای قابل قبول می‌باشد. بازار پی‌وی‌سی پایین‌‌دستی نوسان کرد، میل به خرید در طی هفته قابل قبول بود، و معاملات کلسیمکاربید در طی هفته گذشته شرایط نسبتاً مثبتی داشت.

پیش‌بینی بازار

قیمت‌های نقدی پی‌وی‌سی چین در هفته گذشته در ابتدا اوج گرفته و سپس افت کردند. در حال حاضر، تقاضای پی‌وی‌سی نقدی در حالت معمولی قرار دارد. شرکت‌های پایین‌دستی عمدتاً در حالت انتظار و رصد قرار داشته، و براساس نیازهای اساسی خود خرید می‌کنند. قیمت‌های معاملات آتی در روز گذشته افت کرد، و تاجران میل اندکی به خرید کالا داشتند. براساس پیش‌بینی‌ها بازار پی‌وی‌سی چین در کوتاه‌مدت در گستره باریکی نوسان خواهد کرد.

ارسال نظر