کد خبر : 46854

تجارت تمام پلیمرها در استان فوجیان متوقف شده است!

آیا انتظارات خوش بینانه از بهبود بازار املاک و مستغلات، قیمت های پی وی سی چین را افزایش می دهد؟

خریداران آسیای جنوب شرقی تا حدی به PVC علاقه نشان داده اند. یک تاجر اندونزیایی گفت: «تامین‌کنندگان با قیمت‌های پایین‌تری عرضه می‌کنند، اما به دلیل تقاضای کم، انجام معامله دشوار است».

آیا انتظارات خوش بینانه از بهبود بازار املاک و مستغلات، قیمت های پی وی سی چین را افزایش می دهد؟

پتروتحلیل-پی وی سی آسیایی پس از اینکه فورموسای تایوان برای اولین بار قیمت پلیمر را برای محموله سپتامبر منتشر کرد، ارزش خود را حفظ کرد. با این حال، تولید کننده در این ماه تجدید نظر دوم را در این مظنه PVC انجام داده است. یکی از نمایندگان این شرکت گفت: «ما سعی می کنیم حمل و نقل دریایی و بازخورد بهتری از مشتریان دریافت کنیم. فورموسا این رزین را با قیمت‌های 20 دلار در تن و 70 دلار در تن به ترتیب 910 دلار در هر تن CIF چین و 1020 دلار در تن CIF هند به مشتریان چینی و هندی عرضه می‌کند. خریداران آسیایی ممکن است پی وی سی را از این شرکت با قیمت 890 دلار در هر تن CIF جنوب شرقی آسیا، 100 دلار در تن و 830 دلار در تن فوب تایوان، با 50 دلار در تن خریداری کنند.

این هفته، تقاضای PVC عمدتاً در چین بدون تغییر بوده است. مبدل ها پلیمر را فقط در صورت نیاز به دست آورده اند. با این حال، معامله گران، در انتظار افزایش قیمت ها، مقداری منابع را افزایش داده اند. پی وی سی مبتنی بر کاربید و اتیلن با قیمت 820 تا 890 دلار در تن فوب چین و 880 تا 990 دلار در تن فوب چین در دسترس بوده است. تامین کنندگان خارجی قیمت رزین را در 900-960 دلار در هر تن CFR چین حفظ کرده اند. بنا بر گزارش ها، تجارت تمام پلیمرها در استان فوجیان متوقف شده است زیرا عدم اطمینان در مورد روابط با تایوان منجر به برگزاری مانورهای نظامی از 2 اوت شد. بازیگران بازار آسیا نگران هستند زیرا چین در 10 اوت مانور نظامی جدیدی را در اطراف تایوان اعلام کرد. به گفته سازندگان PVC تایوانی، با این حال، عرضه پلیمر در حال حاضر منظم است. فعال ترین معاملات آتی PVC برای تحویل در سپتامبر با 89 یوان / تن (13 دلار / تن) در هفته به 6612 یوان / تن (992 دلار / تن) EXW در بورس کالای دالیان چین در این جمعه افزایش یافت.

در هند، علاقه خرید PVC در این هفته اندکی افزایش یافته است. در میان جشنواره‌های متعدد این هفته، مبدل‌ها تصمیم گرفته‌اند تا قبل از فصل جشن، پلیمر را دوباره ذخیره کنند. «تعیین وضعیت تقاضا/عرضه فعلی دشوار است زیرا بازار در طول جشنواره‌ها آشفته است. یک تاجر هندی گفت که کل تصویر بعد از 15 آگوست خواهد بود. PVC با قیمت 1000 تا 1060 دلار در هر تن CFR هند عرضه شده است. این پلیمر اکنون با قیمت 96000-100000 INR/t (1206-1256 دلار در هر تن) در خانه به فروش می رسد.

خریداران آسیای جنوب شرقی تا حدی به PVC علاقه نشان داده اند. یک تاجر اندونزیایی گفت: «تامین‌کنندگان با قیمت‌های پایین‌تری عرضه می‌کنند، اما به دلیل تقاضای کم، انجام معامله دشوار است». طبق گزارش ها مبدل ها سهام را بالا نگه داشته اند. پی وی سی با قیمت 950-1000 دلار در هر تن CFR SEA قیمت گذاری شده است.

با توجه به انتظارات خوش بینانه از بهبود بازار املاک و مستغلات، قیمت های چین احتمالا 10 تا 20 دلار در هر تن افزایش می یابد. انتظار می‌رود تقاضای هند به دلیل فصل جشن و پایان فصل موسمی به تدریج افزایش یابد. پی وی سی به احتمال زیاد در آنجا 10 تا 20 دلار در هر تن با بهره بیشتر افزایش می یابد. در آسیای جنوب شرقی، انتظار می‌رود قیمت پلیمرها در میان عدم اطمینان در آسیا ثابت بماند.

ارسال نظر