کد خبر : 46778

قیمت پتروشیمی های اوره ساز ایرانی در بازار صادراتی؛

تندرهای نافرجام اوره لردگان!

تندرهای نافرجام اوره لردگان!

پتروتحلیل-قیمت اوره ایران با افزایش به محدوده 460 تا 500 دلار در هر تن فوب رسیده است.

اوره چین هم به محدوده 540 تا 550 دلار در هر تن فوب رسیده و اوره برزیل با افزایش در محدوده 640 تا 660 دلار در هر تن CFR قرار گرفت.

کمترین قیمت شنیده شده از ایران در هفته جاری در محدوده 460 دلار در هر تن فوب برای ترکیه بوده است و برای مقاصد دیگر پیشنهادهای بالاتری شنیده شده است.

 لردگان تندری برای 29 ژوئن برای فروش 40 هزارتن اوره برای بارگیری در ماه جولای داشته است.بالاترین رقم پیشنهادی شنیده شده در محدوده ۴۶۵ دلار در هر تن فوب بوده، اما برنده ای معرفی نشده است.

منابع خبری همچنین درباره فروش اوره لردگان در هفته های اخیر می گویند: مزایده ها اوره لردگان طی چند مرحله ابطال شده و همان محموله ها در هفته های بعد با قیمت پایین تر به خریداران دیگری واگذار گردیده  به نحوی که هفته بعد تندر دوباره برگزار می شود و علیرغم قیمت ارائه شده پایین تر از سوی برنده تندرکالا واگذار می‌شود ! با توجه به اینکه این موضوع با منافع سهامداران در ارتباط تنگاتنگ است، اما توضیحاتی در این باره داده نشده است!!!

اوره پتروشیمی پردیس، شیراز و کرمانشاه در تاریخ 26 ژوئن در محدوده 500 دلار در هر تن فوب قرار داشته است، خریدارهایی برای آفریقا در محدوده 500 دلار در هر تن فوب بوده است، اما فروشی تایید نشده است.

ارسال نظر