کد خبر : 46768

بازدید مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان، از پروژه های توسعه ای پتروشیمی تبریز

بازدید مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان، از پروژه های توسعه ای پتروشیمی تبریز

پتروتحلیل- دکتر قنبری، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان، از پروژه های توسعه ای پتروشیمی تبریز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی تبریز، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان ضمن بازدید از پروژه های پلی پروپیلن ، HDPE، مخزن ذخیره گاز مایع و... روند پیشرفت آنها را مثبت تلقی کرده و گفت: انجام این پروژه ها، پتروشیمی تبریز را به نقطه امنی در بازار رقابت غولهای اقتصادی پلیمر هدایت می کند.                             

وی همچنین روند توسعه ای و تلاشهای این شرکت را در رسیدن به اهداف استراتژیک و همچنین گریدهای جدید بسیار مثبت تلقی کرد و افزود توسعه شرط بقا است. 

وی در ادامه گفت: من توصیه می کنم شما را به حفظ و بقای توسعه و بنده لذت بردم از رویکرد مثبت شما در این زمینه چرا که اتفاقات بسیار مثبتی در بازدید انجام شده دیدم.

دکتر قنبری اذعان داشت: بالندگی، شکوفایی را در پتروشیمی تبریز لمس کردم و برنامه ریزی و توسعه را در تمامی بخشها مشاهده نمودم که امیدوارم این موضوع الگویی برای تمامی صنایع پتروشیمی باشد.

وی همچنین با همکاران آتش نشانی پتروشیمی تبریز دیدار کرد و گفت: آتش نشانان از همکاران غیور و زحمتکش سازمان می باشند که در سایه همت و جدیت این عزیزان سلامتی کارکنان تامین می گردد. 

در ادامه بازدید مهندس درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز درباره استراتژی شرکت پتروشیمی تبریز، ثبات و پایداری زنجیره تامین، فروش، صادرات محصولات، شاخص چرخه عملیاتی و هزینه تولید و بهای تمام شده توضیحات  مختصری ارائه داد.

همچنین روسای واحدهای عملیاتی و ستادی نیز از عملکرد فعالیت های مربوطه گزارشی را ارائه نمودند.

 

ارسال نظر