کد خبر : 46707

تولید محصولات باکیفیت و شناخت اصولی بازار پلیمری تضمین فتح قله های رقابت؛

انعقاد قرارداد همکاری پتروشیمی تبریز و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای بررسی بازار کامپاندهای هموپلیمر پلی پروپیلن

انعقاد قرارداد همکاری پتروشیمی تبریز و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای بررسی بازار کامپاندهای هموپلیمر پلی پروپیلن

پتروتحلیل-پتروشیمی تبریز قرارداد همکاری بررسی بازار کامپاندهای هموپلیمر پلی پروپیلن مورد نیاز بازار و ارائه فرمولاسیون تولید را با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با حضور مهندس شاهمیرزایی امضاء کرد.

هدف اصلی شرکت پتروشیمی تبریز نیل به ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۶۰ هزار تن در افق ۱۴۰۴ می باشد به منظور نیل به هدف فوق پروژه های توسعه ای مختلفی مطالعه و تعدادی از آن ها در حال اجرا هستند. یکی از آنها پروژه احداث واحد تولید پلی پروپیلن است انشاالله در مهر ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

با عنایت به کاربردهای گسترده پلی پروپیلن به ویژه کامپاندهای آنها در صنایع: حمل و نقل، خودروسازی، لوازم خانگی، بسته بندی لوله و اتصالات سیم و کابل لوازم الکتریکی و... تکمیل زنجیره ارزش محصول پلی پروپیلن و تهیه کامپاندهای آن از اهمیت خاصی برای پتروشیمی تبریز برخوردار است.

 لذا در قرارداد همکاری حاضر با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی که در طی شش ماه به سرانجام خواهد رسید پس از مطالعه بازار انواع کامپاند های پلی پروپیلن در کشور کامپاند های مورد نیاز بازار شناسایی و کار های عملی برای فرمولاسیون تعداد ۵ کامپاند مورد نیاز انجام و نهایتاً فرمولاسیون تولید کامپاندهای هدف به منظور تولید صنعتی به شرکت پتروشیمی تبریز ارائه خواهد شد.

ارسال نظر