کد خبر : 46667

شرکت آمکور از پلی‌اتیلن دورانی اکسان‌موبیل برای بسته‌بندی استفاده خواهد کرد

شرکت آمکور متعهد شده تا سال 2025، برای بسته‌بندی تمام محصولات خود از مواد بازیافتی و چند بار مصرف استفاده کند.

شرکت آمکور از پلی‌اتیلن دورانی اکسان‌موبیل برای بسته‌بندی استفاده خواهد کرد

پتروتحلیل-شرکت بسته‌بندی سوئیسی آمکور برنامه دارد تا از پلی‌اتیلن دورانی شرکت اکسان‌موبیل برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کند.

پلی‌اتیلن دورانی اکسان‌موبیل دارای گواهینامه بین‌المللی پایداری و کربن (ISCC) می‌باشد. ISCC یک سازمان مستقل چند ذی‌نفع است که فرآیند صدور گواهینامه قابل اجرا در سطح جهانی را برای پایداری مواد خام و محصولات ارائه می‌کند.  

مقامات آمکور اشاره داشتند، اولین شرکتی هستند که پلی‌اتیلن دورانی دارای گواهینامه اکسان‌موبیل با تکنولوژی بازیافت پیشرفته اکستند را خریداری می‌کنند. بگفته آن‌ها، میزان خریداری شده از اکسان‌موبیل به 113 هزار تن مواد بازیافتی مورد استفاده آمکور در بسته‌بندی شرکت در سال 2021 اضافه خواهد شد.

شرکت آمکور متعهد شده تا سال 2025، برای بسته‌بندی تمام محصولات خود از مواد بازیافتی و چند بار مصرف استفاده کند. شرکت مراکز نوآوری در بلژیک و چین ساخته تا تحقیقاتشان در رابطه با پایداری در پلاستیک و بخش بسته‌بندی را مورد حمایت قرار دهند.

تولیدکنندگان پتروشیمی و تبدیل‌کنندگان صنایع پایین‌دستی به دلیل فشار محیط زیستی برای محدودیت استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف، با سرعت در حال حرکت به سمت بسته‌بندی‌های پایدار هستند.

شرکت اسباب بازی آمریکا «متل» نیز در هفته‌های گذشته اعلام کرد که اسباب بازی‌های خود را از پلیمرهای تجدیدپذیر تولید شده توسط شرکت پتروشیمی سابیک عربستان سعودی خواهد ساخت.

ارسال نظر