کد خبر : 46665

استفاده شرکت اسباب‌بازی سازی متل از پلاستیک بازیافتی

اسباب‌بازی‌هایی که در ایام آتی سال جاری برای فروش موجود می‌شود، از پلی‌پروپیلن بازیافتی ساخته شده و در خط مگا بلاکس، اسباب‌بازی‌های جعبه‌ای و وسایل نقلیه اسباب‌بازی‌ استفاده خواهند شد.

استفاده شرکت اسباب‌بازی سازی متل از پلاستیک بازیافتی

پتروتحلیل-شرکت اسباب‌بازی سازی آمریکایی «متل» برنامه دارد تا اسباب‌بازی‌های خود را از پلیمرهای بازیافتی تولید شده توسط شرکت پتروشیمی سابیک عربستان سعودی تولید کند.

اسباب‌بازی‌هایی که در ایام آتی سال جاری برای فروش موجود می‌شود، از پلی‌پروپیلن بازیافتی ساخته شده و در خط مگا بلاکس، اسباب‌بازی‌های جعبه‌ای و وسایل نقلیه اسباب‌بازی‌ استفاده خواهند شد. بگفته مقامات شرکت متل، شهر سبز مگا بلاکس اولین اسباب‌بازی است که با گواهی کربن خنثی به تولید انبوه خواهد رسید.

اسباب‌بازی‌های خط تولید مگا بلاکس و خانه محیط زیستی از 56 درصد از محتوای شرکتی و حداقل 26 درصد از پلاستیک‌های زیست‌‌ -دورانی با گواهینامه بین‌المللی پایداری و کربن ساخته خواهند شد. اسباب‌بازی تراکتور جعبه‌ای از محتوای 80 درصدی پلاستیک‌های زیست‌-دورانی دارای گواهینامه بین‌المللی پایداری و کربن ساخته خواهد شد. شرکت برنامه دارد تا تحت نام هر دو برند محصولات بازیافتی بیشتری را طراحی کند.

شرکت متل در سال 2019 متعهد شد تا محتوای تولیدی و بسته‌بندی خود را تا سال 2030 به 100 درصد محتوای بازیافتی، قابل بازیافت یا پلاستیک‌های زیست‌پایه تغیر دهد.

تولیدکنندگان محصولات نهایی بیشتری کاربرد محتوای دورانی را در تولیدات خود افزایش داده‌اند. شرکت اسباب‌بازی سازی دانمارکی لگو در ژوئن سال گذشته اعلام کرد که نمونه اولیه آجر اسباب‌بازی از محتوای پلی‌اتیلن ترفتالات بازیافتی ساخته شده است.

ارسال نظر