کد خبر : 46634

پی وی سی ایالات متحده با قیمت 1850-1870 دلار CFR در ترکیه عرضه شده است/تامین کنندگان ایالات متحده در تلاش هستند تا راه های جایگزینی برای ارسال کالای خود از کشور بیابند

تولیدکنندگان ممکن است پس از اعلام قیمت های ماه آوریل برای اتیلن و پی وی سی در اروپا، که انتظار می رود افزایش یابد، تعدیل قیمت های صادراتی را آغاز کنند.

پی وی سی ایالات متحده با قیمت 1850-1870 دلار CFR در ترکیه عرضه شده است/تامین کنندگان ایالات متحده در تلاش هستند تا راه های جایگزینی برای ارسال کالای خود از کشور بیابند

پتروتحلیل-بازار ایالات متحده برای PVC در این هفته آرام بوده است. قیمت ها پس از افزایش 135 دلاری در هر تن در هفته گذشته تثبیت شده است. تامین کنندگان ایالات متحده در تلاش هستند تا راه های جایگزینی برای ارسال کالای خود از کشور بیابند، زیرا این پلیمر اخیراً مورد تقاضا بوده است، بنابراین فرصت خوبی برای شرکت ها برای افزایش سهم بازار جهانی است. با این حال، بنادر ایالات متحده همچنان مملو از کانتینرهای وارداتی هستند بدون اینکه امکان انتقال آنها به داخل به این زودی وجود داشته باشد. یک تاجر بازار پی‌وی‌سی گفت: «برخی کشتی‌ها حتی در بنادر ایالات متحده توقف نمی‌کنند تا کانتینرهای خود را پر کنند و مستقیماً بدون محموله به سمت چین می‌روند، زیرا بارگیری در بندری در اینجا برای همیشه طول می‌کشد». تقاضای پلیمر در داخل کشور در هفته جاری با نزدیک شدن به فصل ساخت و ساز بهبود یافته است. عرضه پی وی سی در این هفته در ایالات متحده کافی بوده است. طبق گزارش ها، Shintech و Formosa چرخش های برنامه ریزی شده ماه مارس را در کارخانه های خود در Plaquemine، لوئیزیانا آغاز کرده اند.

قیمت پی وی سی در این هفته در ایالات متحده ثابت بوده است. قیمت های صادراتی در 1700-1730 دلار در هر تن FAS هیوستون باقی مانده است. PVC با منشاء ایالات متحده با قیمت 1850-1870 دلار CFR در ترکیه عرضه شده است. قیمت های داخلی در کشور بدون تغییر بوده است.

روند نزولی در بازار اتیلن ایالات متحده در این هفته ادامه یافت. قیمت‌های نقدی (30 دلار / تن) به (593-661 دلار / تن) کاهش یافت. در دسترس بودن کالا در کشور بسیار بالا بوده است. برخی از تأسیسات در تگزاس قبلاً تعمیر و نگهداری را تکمیل کرده اند یا در شرف انجام این کار هستند. Formosa هفته گذشته فرآیند راه اندازی مجدد را در کراکر Olefins 3 خود در Point Comfort آغاز کرد. LyondellBasell پس از اتمام تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده 60 روزه، واحد اولفین خود را در لاپورت در 23 مارس راه اندازی کرد. انتظار می رود که Motiva تعمیرات اساسی کراکر LOU خود را در پورت آرتور در 26 مارس به پایان برساند.

بازار PVC هفته آینده در ایالات متحده بدون تغییر خواهد بود. تولیدکنندگان ممکن است پس از اعلام قیمت های ماه آوریل برای اتیلن و پی وی سی در اروپا، که انتظار می رود افزایش یابد، تعدیل قیمت های صادراتی را آغاز کنند و عرضه کافی خواهد بود.

ارسال نظر