کد خبر : 46601

یاد و نام شهدای پتروشیمی شیراز، در روز درختکاری با کاشت نهال گرامی داشته شد

یاد و نام شهدای پتروشیمی شیراز، در  روز درختکاری با کاشت نهال گرامی داشته شد

B7B02930-1C80-4C6D-904E-B70131F31A7E

پتروتحلیل-طی مراسمی، پانزدهم اسفند ماه ،روز درختکاری با یاد و نام شهدای پتروشیمی شیراز ، شهید سپهبد سلیمانی و سرهنگ خلبان شهید فلاحی ،گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیراز، همزمان با ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار آغاز هفته منابع طبیعی و 15 اسفند روز درختکاری، مراسم نهال کاری  به یاد شهدای پتروشیمی شیراز و سرهنگ خلبان شهید فلاحی  با حضور دکتر امرائی مدیر عامل محترم شرکت ،مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز برگزار شد.

در این مراسم نمادین که هر سال با شور و شوق خاصی برگزار می‌گردد هر یک از مدیران با غرس یک نهال در محوطه‌ی شرکت، این روز را گرامی داشتند.

براساس همین گزارش دکتر امرائی طی سخنانی اظهار داشتند: امروز در شرکت پتروشیمی شیراز به نام و یاد 17 شهید والامقام این شرکت ، شهید سردار سپهبد سلیمانی و شهید خلبان فلاحی ۱۷نهال را به نیت این عزیزان کاشته ایم .کشور که به همت و رشادت و فداکاری این دلاورمردان سبز بوده سبز باقی خواهد ماند ، مجموعه پتروشیمی شیراز بنا به نگاه بلند مدت و نگاه انسان محوری که به توسعه دارد در کنار فضای صنعتی ده برابر حد تکلیفی در حدود 150 هکتار فضای سبز ایجاد کرده ایم که انشاله در آتیه برنامه های مفصل و مبسوطی برای بحث های محیط زیست داریم ، هر چند که این شرکت جز مجتمع های پاک محسوب می شود و با توجه به اقداماتی که در گذشنه در تصفیه پساب و استفاده مجدد از آن ، مکانیزم توسعه پاک (CDM)وسایر اقدامات انجام شده نشانگر یک مجموعه پاک است . که  انشالله در مسیر توسعه شرکت همیشه نگاه به محیط زیست برقرار است.

براساس این گزارش، پتروشیمی شیراز دارای 150 هکتار فضای سبز می باشد که بیش از 10 برابر آئین نامه های  زیست محیطی کشور می باشد.

ارسال نظر