کد خبر : 46527

مواجهه بازار متانول هند با اقدامات قریب‌الوقوع اداره استاندارد کشور

قرار است اداره استاندارد هند از 3 فوریه، استانداردهای کنترل کیفی جدیدی را بر واردات متانول اعمال کرده، و همه عرضه‌کنندگان باید از این قوانین جدید تبعیت کنند.

مواجهه بازار متانول هند با اقدامات قریب‌الوقوع اداره استاندارد کشور

پتروتحلیل-معامله‌کنندگان بازار متانول وضع اقدامات کنترل کیفی شدیدتر را زیر نظر داشته، که می‌تواند فرآیندهای اداری را برای واردکنندگان سخت و آزاردهنده کند.

قرار است اداره استاندارد هند از 3 فوریه، استانداردهای کنترل کیفی جدیدی را بر واردات متانول اعمال کرده، و همه عرضه‌کنندگان باید از این قوانین جدید تبعیت کنند.

اگرچه معامله‌کنندگان بازار می‌گویند که به احتمال زیاد تاریخ اعمال این قوانین به تعویق بیافتد. محدودیت‌های جابجایی همزمان با پاندمی کوید 19 جلوی سفرها را گرفته، و تضمین کیفیت اجناس وارداتی و تبعیت آن‌ها از استانداردهای جدید را دشوار ساخته است.

همچنانزمانی که اقدامات جدید سرانجام اعمال شوند، احتمال نمی‌رود تاثیر عمده‌ای بر تجارت واردات به کشور داشته باشد. هند با وجود تولیدات اندک داخلی، جایگزین‌های کمی برای واردات متانول دارد.

در حالی که احتمال نمی‌رود حجم‌های واردتی تحت تاثیر قرار بگیرند، اما برخی از معامله‌کنندگان بازار در مورد احتمال مواجهه با توافق‌های اداری بیشتر بعد از اعمال اقدامات جدید بر واردات اظهار تاسف کردند.

ارسال نظر