کد خبر : 46483

پتروشیمی شیراز، رتبه اول در فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را به دست آورد

شرکت پتروشیمی شیراز موفق به اخذ *رتبه اول* در ناحیه جهت گیری با ارائه پروژه *طرح ریزی استراتژی ها مبتنی بر بازار* و همچنین *رتبه سوم* در ناحیه اجرا با ارائه پروژه *مدیریت ایمنی فرایند* شد.

پتروشیمی شیراز، رتبه اول در فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را به دست آورد

57A7BA33-7091-4727-A81E-47A45C8BE44B

پتروتحلیل-پتروشیمی شیراز موفق به کسب *رتبه اول* در فرایند صحه گذاری پروژه های بهبود جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیراز، مراسم تقدیر از شرکتهای برتر در اولین دوره فرایند صحه گذاری پروژه های بهبود جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور ، روز چهارشنبه، (هشتم دی‌ماه) با حضور معاون محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آقای مهندس شاه میرزایی در این شرکت برگزار و طی این مراسم ، از 9 پروژه بهبود برتر قدردانی گردید.

مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صنعت برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد تا صنعت پتروشیمی به جایگاه واقعی خود در منطقه و بازارهای جهانی دست یابد.

شرکت پتروشیمی شیراز موفق به اخذ *رتبه اول* در ناحیه جهت گیری با ارائه پروژه *طرح ریزی استراتژی ها مبتنی بر بازار* و همچنین *رتبه سوم* در ناحیه اجرا با ارائه پروژه *مدیریت ایمنی فرایند* شده و لوح های تقدیر را از دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را دریافت نمود.

مدل تعالی سازمانی EFQM2020 توسط بنیاد کیفیت اروپا منتشر و ساختار این مدل از 3 قسمت جهت گیری ، اجرا و نتایج و 7 معیار تشکیل شده است.

CE121FE0-88CD-4C9B-B4A7-7EF358008BB8

ارسال نظر