کد خبر : 46481

روز گرامیداشت صنعت پتروشیمی با حضور وزیر نفت برگزار شد؛

تقدیر از مدیرعامل پتروشیمی تبریز در مراسم و آیین گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی برای به ثمر نشستن دانش ایرانی تولید پلی اتیلن سنگین

تقدیر از مدیرعامل پتروشیمی تبریز در مراسم و آیین گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی برای به ثمر نشستن دانش ایرانی تولید پلی اتیلن سنگین

9B083E3D-EDB0-44BF-9702-850A160283C7

پتروتحلیل-در مراسم و آیین گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی که با حضور وزیر نفت، در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برگزار شد، از مدیرعامل پتروشیمی تبریز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی تبریز، در مراسم و آیین گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی که با حضور وزیر نفت، در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برگزار شد از تلاش های بی شائبه، مشارکت و همکاری صمیمانه مهندس درفشی مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز، در به ثمر نشستن دانش ایرانی تولید پلی اتیلن سنگین، با اهدائ لوح تقدیر تشکر ویژه شد. 
در آیین روز صنعت پتروشیمی، دکتر مجید دفتری مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به اجرای قراردادهایی با لایسنس (دانش فنی) ایرانی که موتور محرک توسعه صنعت پتروشیمی کشور است اشاره کرد. 

همچنین در متن لوح تقدیر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است؛ گام های استوار در مسیر توسعه صنعتی و اقتصاد دانش بنیان کشور با همت و تلاش همگان و به پشتوانه پژوهش و فناوری حاصل خواهد گشت. با این نگاشت به پاس زحمات بی شائبه، مشارکت و همکاری صمیمانه در به ثمر نشستن دانش ایرانی تولید پلی اتیلن سنگین که باعث سرافرازی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در عرصه ملی شده است قدردانی می گردد.

امید است در پناه ایزد یکتا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری در راستای اعتلای صنعت پتروشیمی کشور، تحقق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.   مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی.

پتروشیمی تبریز فرارسیدن ۸ دی، روز صنعت پتروشیمی را به تلاشگران این صنعت تبریک می گوید. 

 

ارسال نظر