کد خبر : 46373

شرکت پالایشگاهی سنگاپور صادرات قیر نوامبر خود را کاهش داد

شرکت پالایشگاهی سنگاپور صادرات قیر نوامبر خود را کاهش داد

پتروتحلیل-با توجه به مشکلات فنی در پالایشگاه سنگاپور با ظرفیت 285 هزار بشکه در روز، این مجموعه صادرات قیر خود برای نوامبر را کاهش داده است.

یکی از منابع نزدیک به شرکت گفت، این پالایشگاه واقع در سنگاپور از اواخر هفته گذشته شاهد مشکلات فنی‌ بوده، و در نتیجه تولیدات آن‌ها در واحد قیر این مجموعه با ظرفیت 100 هزار تن در سال کاهش یافته است. پیش‌بینی می‌شود تعمیرات در حدود دو هفته زمان ببرد، و همزمان افت 20 هزار تنی تولیدات در طی نوامبر تخمین زده شده است. تعطیلی کامل تولیدات در طی این دوره تائید نشده است. 

شرکت پالایشگاهی سنگاپور صادرات خود به مالزی را در طی هفته‌های آینده کاهش داده است. پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کاهش عرضه برای نوامبر وجود داشت، اگرچه جزئیات بیشتری در دسترس نبود.

قرار بود واحد قیر شرکت پالایشگاهی سنگاپور در طی نوامبر تحت عملیات تامین و نگهداری قرار گیرد که انتظار می‌رود با توجه به مشکلات تولیدی به وجود آمده، در طی این ایام صورت گیرد.

شرکت پالایشگاهی سنگاپور پروژه مشترکی میان شرکت نفت سنگاپور (زیر مجموعه شرکت دولتی پتروچاینا) و شورون سنگاپور بوده، که در کنار شرکت‌های شل و اکسون موبیل که پالایشگاه‌هایی در سنگاپور دارند، از عرضه‌کنندگان اصلی قیر به آسیا و اقیانوسیه می‌باشد. 

ارسال نظر