کد خبر : 46330

قیمت پلیمرهای صادراتی پتروشیمی های ایرانی در بازار ترکیه و CIS؛

قیمت پلی اتیلن های جم ثابت ماند/ پلی استایرن های تخت جمشید گران شد/ پی وی سی بندرامام هم از ۲۱۰۰ دلار عبور کرد

قیمت پلی اتیلن های جم ثابت ماند/ پلی استایرن های تخت جمشید گران شد/ پی وی سی بندرامام هم از ۲۱۰۰ دلار عبور کرد

پتروتحلیل-بازار پلی اتیلن ترکیه در هفته جاری هم با مشکلات حمل و نقل و تاخیر محموله ها روبه رو بود و البته روندی ثابت را در قیمت ها نیز تجربه کرد. 

در همین حال اکثر پتروشیمی های ایرانی محموله های خود را با قیمتهای هفته گذشته پیشنهاد دادند.

قیمت پلی اتیلن های سنگین جم گرید 52518 برای بازار ترکیه در محدوده ۱۲۶۰ دلار در هر تن FCA عسلویه و گرید 5000s هم ۱۲۳۵ دلار در هر تن FCA گزارش شده است، این دو گرید برای بازار CIS به ترتیب حدود ۱۲۸۰ و ۱۲۵۵ دلار در هر تن اعلام شده است.

همچنین قیمت گرید EX5 پتروشیمی جم برای بازار ترکیه ۱۲۶۵ دلار در هر تن FCA و برای منطقه CIS حدودا ۱۲۸۵ دلار در هر تن پیشنهاد شده است. پلی اتیلن سنگین گرید HF4760(BL3) پتروشیمی جم هم برای منطقه CIS حدودا ۱۲۵۵ دلار در هر تن FCA و برای بازار ترکیه ۱۲۳۵ دلار در هر تن FCA گزارش شده است.

در همین حال قیمت پلی استایرن های GPPS پتروشیمی تخت جمشید، گرید 1551 حدودا ۱۵۷۰ دلار در هر تن FCA و گرید 1161 هم ۱۵۷۰ دلار در هر تن FCA برای بازار ترکیه گزارش شده است که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار گران شده است.

همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین 0035 پتروشیمی بندرامام برای منطقه CIS حدود ۱۲۶۰ دلار و برای ترکیه ۱۲۲۰ دلار در هر تن FCA پیشنهاد شده است. این گرید برای بازار ترکیه هفته گذشته حدود ۱۲۴۰ دلار در هر تنFCA پیشنهاد شده بود.

در همین حال پی وی سی گرید 6532 پتروشیمی بندرامام هم برای بازار ترکیه در این هفته حدود ۲۱۱۰ دلار در هر تن FCA و برای منطقه CIS هم ۲۱۲۰ دلار در هر تن FCA اعلام شده است. 

پی وی سی گرید 6558 پتروشیمی بندرامام هم برای بازار ترکیه حدودا ۲۱۰۰ دلار در هر تن FCA و برای بازار هند ۲۱۶۳ دلار در هر تن CFR گزارش شده است.

همچنین گرید پلی اتیلن سبک ۰۰۲۰ پتروشیمی بندرامام برای بازار ترکیه ۱۶۰۰ دلار در هر تن FCA و برای بازار CIS هم ۱۶۶۰ دلار در هر تن FCA گزارش شده است.

پلی اتیلن سبک خطی گرید ۲۰۹ پتروشیمی شازند همبرای بازار ترکیه ۱۴۲۰ دلار در هر تن FCA و برای بازار CIS حدودا ۱۴۴۰ دلار در هر تن پیشنهاد شده اشت.

همچنین پتروشیمی مارون هم قیمت MEG را برای بازار ترکیه حدودا ۶۸۵ دلار در هر تن به صورت FCA و Bulk پیشنهاد داده است. 

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین 3840 پتروشیمی تبریز هم برای بازار ترکیه ۱۴۱۵ دلار در هر تن CPT اعلام شده است، قیمت پلی استایرن GPPS 1460 این پتروشیمی هم ۱۶۲۵ دلار در هر تن و گرید 1540 هم ۱۶۰۵ دلار در هر تن CPT گزارش شده است.پلی استایرن های HIPS 7240 پتروشیمی تبریز هم ۱۷۹۵ دلار در هر تن و ABS SD 0150 هم ۲۵۱۵ دلار در هر تن CPT گزارش شده است.

 

ارسال نظر