کد خبر : 46234

مهم‌ترین اخبار آسیا و غرب آسیا در هفته منتهی به 30 ژوئیه 2021

مهم‌ترین اخبار آسیا و غرب آسیا در هفته منتهی به 30 ژوئیه 2021

پتروتحلیل- شرکت Chandra Asri اندونزی برای دومین مجموعه پتروشیمی خود بودجه 1.7 میلیارد دلاری تامین کرد.

شرکت پتروشیمی Chandra Asri اندونزی در کنار سرمایه‌گذار استراتژیک جدید، پالایشگاه دولتی تایلند، مبلغ 1.7 میلیارد دلار بودجه برای ساخت فاز دو مجموعه پتروشیمی خود در سیلگون تامین کرد. 

آخرین پروژه‌های آکریلونیتریل بوتادین لاتکس کره جنوبی، آکریلونیتریل بالادستی را تقویت می‌کند.

آخرین اقدامات تولیدکنندگان کره‌ای LG Chem و Kumho Petrochemical Co در جهت تقویت ظرفیت تولید لاتکس برای جوابگویی به سیر افزایشی تقاضا برای دستکش‌های پلاستیکی، در عوض تقاضا خوراک اصلی آکریلونیتریل را افزایش می‌دهد.

شرکت تایلندی SCG Packaging در نیمه دوم سال به گسترش تملکات و تاسیسات سابق ادامه می‌دهد.

شرکت بسته‌بندی تایلندی SCG بعد از درآمد زایی مناسب در نیمه اول سال همزمان با پاندمی کرونا، از طریق تملکات، و همچنین توسعه تاسیسات سابق در باقی سال به استراتژی گسترش خود ادامه می‌دهد.

همزمان با پاندمی سرمایه‌گذاری‌های شیمیایی مربوط به دستکش‌ها با سیر صعودی تقاضا تقویت شد.

همزمان با پاندمی کرونا و افزایش آگاهی و احتیاط افراد در شرایط عادی زندگی امروز، تقاضا برای دستکش‌های یکبار مصرف افزایش یافته است. 

در واکنش به این قضیه، سرمایه‌گذاری در بخش تولید دستکش و مواد خام لازم برای تولید آن افزایش یافت. اگرچه، با تو جه به گسترش ظرفیت سریع و نامنظم، روند و جو بازار در حال تغییر است. با توجه به رشد کم تقاضا و عرضه بیشتر در سراسر زنجیره ارزش، خطر عرضه بیش از حد بازار را تهدید می‌کند. 

دورنما: احتمال افزایش تقاضا ای‌بی‌اس آسیا از اوایل اوت.

احتمال می‌رود تقاضای آکریلونیتریل بوتادین استایرن آسیا تا اواسط اوت ضعیف باقی بماند، و بعد از آن به طور معمول خرید خوراک برای بخش بزرگ کاربرد خانگی به این بازار قوت دهد.

 

ارسال نظر