کد خبر : 46223

تأخیر در حمل و نقل و کمبود کامیون همچنان بر بازار پلیمر خاورمیانه تأثیر می گذارد؛

صف های طولانی در شهر مرزی بازرگان، بین ترکیه و ایران، به کندی تجارت بین دو کشور ادامه می دهد/معاملات پلی اتیلن در بازار ترکیه کمیاب شد

صف های طولانی در شهر مرزی بازرگان، بین ترکیه و ایران، به کندی تجارت بین دو کشور ادامه می دهد/معاملات پلی اتیلن در بازار ترکیه کمیاب شد

پتروتحلیل-قیمت های پلی اتیلن ترکیه (PE) در این هفته بدون تغییر باقی ماند و بازار به دلیل جشن های عید قربان کاملاً ساکت بود.

انتظار می رود که فعالیت ها در هفته آینده به بازار بازگردد، اگرچه ممکن است تقاضا کاهش یابد زیرا بسیاری از بازیکنان تعطیلات رسمی را به مدت طولانی تعطیل می کنند.

برخی از تامین کنندگان پیشنهادات خود را به تعویق انداخته اند زیرا انتظار دارند قیمت ها در هفته های آینده افزایش یابد.

تأخیر در حمل و نقل و کمبود کامیون همچنان بر خاورمیانه تأثیر می گذارد و باعث طولانی شدن زمان حمل و نقل و افزایش نرخ حمل و نقل می شود.

با این حال فعالیت ها در بازار پلی اتیلن ترکیه تا ماه آگوست بعید است به سطح نرمال خود برگردد و تأخیر در حمل و نقل ممکن است باعث طولانی شدن عرضه شود، این در حالی است که بازیکنان برای ردیابی حرکات قیمت در چین به بازار چشم دوخته اند.

در همین حال معاملات در بازار پلی اتیلن ترکیه در این هفته به دلیل تعطیلات این کشور بسیار کمیاب بوده است.

چند بازیکن فقط برای ردیابی تعهدات قدیمی و تأخیرهای حمل و نقل فعال بودند که اکنون بر خاورمیانه تأثیر گذاشته است.

کمبود کامیون همچنین فشار رو به بالا را بر نرخ حمل و نقل وارد می کند. صف های طولانی در شهر مرزی بازرگان، بین ترکیه و ایران، به کندی تجارت بین دو کشور ادامه می دهد.

ارسال نظر