کد خبر : 46214

تقدیر هلدینگ غدیر و پارسیان از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش

تقدیر هلدینگ غدیر و پارسیان از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش

پتروتحلیل- در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، هلدینگ های غدیر و پارسیان به عنوان سهامداران عمده از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پردیس، نشست هماهنگی و هم افزایی مدیران عامل پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان به میزبانی شرکت سرمایه گذاری غدیر برگزار شد.

دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در این نشست با تقدیر از عملکرد مناسب هلدینگ نفت و گاز پارسیان اظهار داشت: امروز گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از جایگاه بسیار مناسبی در بین مجموعه های حوزه انرژی کشور برخوردار است و این موفقیت حاصل هم افزایی و زحمات شبانه روزی و درخور تحسین همه همکاران هلدینگ پارسیان و شرکت های زیرمجموعه آن است.

دکتر محمودی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان نیز ضمن تقدیر از حمایت های شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان سهامدار عمده هلدینگ پارسیان گزارشی از وضعیت تولید و فروش شرکت های زیرمجموعه ارائه داد.

همچنین در این نشست مدیران عامل هلدینگ های غدیر و پارسیان(سهامدار عمده پتروشیمی پردیس) با اهدای لوح یادبودی از تلاش های دکتر جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش طی دوره پنج ماهه گذشته تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است پتروشیمی پردیس در 5 ماهه منتهی به خرداد 1400 موفق به تولید 1.407.923 تن محصول اوره شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته و این میزان 15 درصد از برنامه تولید پنج ماهه بیشتر است. همچنین در طی این دوره 903.922 تن محصول آمونیاک تولید شده که نسبت به دوره قبل 22 درصد و نسبت به برنامه تولید پنج ماهه 16 درصد رشد داشته است.

 

ارسال نظر