کد خبر : 46132

کارکنان پلیمر آریاساسول به همراه سازمان های مردم نهاد منطقه گردشگری خلیج نایبند؛

ساحل سفید روستای هاله را از زباله های زیست محیطی پاک کردند

ساحل سفید روستای هاله را از زباله های زیست محیطی پاک کردند

72E0CC39-954F-41BD-80E7-76B562E024FA

پتروتحلیل-کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول با همکاری سازمان های مردم نهاد منطقه گردشگری خلیج نایبند به مناسبت روز جهانی محیط زیست ساحل سفید روستای هاله را از زباله های زیست محیطی پاک کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، به مناسب روز جهانی محیط زیست مراسم پاکسازی ساحل روستای هاله (ساحل سفید) با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد منطقه در روز سه‌شنبه (۱۸ خردادماه) برگزار شد. 

رئیس روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول ضمن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا برگزار گردید، گفت: امروز شرکت پلیمر آریاساسول به عنوان یک شرکت پیشرو در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، خود را درحفظ محیط زیست متعهد دانسته و با شعار “کاهش، استفاده مجدد و بازیافت” با هدف نهایی دور ریز صفر، با همکاری سازمان‌های مردم ‌نهاد منطقه به پاکسازی ساحل روستای هاله (ساحل سفید) اقدام نمود.

وی با اشاره به شعار هفته محیط زیست تحت عنوان “نیم قرن حفاظت از زیست‌بوم‌های ایران، بازنگری، نوسازی، بازسازی” در سال جاری گفت: آریاساسول همواره خود را در حفظ و صیانت از گونه‌های جانوری و پوشش گیاهی بی‌نظیر منطقه گردشگری پارک ملی نایبند و رعایت الزامات زیست محیطی متعهد دانسته و می‌داند. 

رئیس روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول با توجه به شعار هفته محیط زیست، گفت: آریاساسول سالهاست که تنها حامی “آهوی جبیر” است و نسبت به احیای زیست‌بوم این گونه جانوری که نماد پارک ملی نایبند است، با یک برنامه منسجم و پر هزینه اقدام نموده است.

 

ارسال نظر