کد خبر : 45949

شرکت روان کننده شیمیایی KLJ هند به دنبال راه اندازی واحد فتالیک آنیدرید با ظرفیت 100000 تن در سال تا سال 2023

شرکت روان کننده شیمیایی KLJ هند به دنبال راه اندازی واحد فتالیک آنیدرید با ظرفیت 100000 تن در سال تا سال 2023

پتروتحلیل-یکی از مقامات ارشد شرکت گفت که، KLJ هند برنامه دارد تا سال 2023 واحد 100000 تنی فتالیک آنیدرید را در غرب استان گجرات راه اندازی کند. 

آن مقام رسمی گفت، برنامه ریزی شده است که در این بخش مجموعه روان کننده فتالات و مجموعه فتالیک آنیدرید به طور یکپارچه مشغول فعالیت شوند. شرکت در این پروژه 7 میلیارد روپیه (هند) (96 میلیون دلار) سرمایه گذاری کرده است.

ظرفیت اولیه واحد روان کننده فتالات 250000 تن در سال خواهد بود که همچنین فعالیت خود را از سال 2023 آغاز میکند. 

آن مقام رسمی اضافه کرد، احتمال اینکه که KLJ ظرفیت این واحد را در آینده افزایش دهد بستگی به میزان تقاضا برای محصولات آن دارد. 

این مقام گفت: «ما برای گسترش این واحد در آینده برنامه داریم، اما تا چه میزان و در چه زمانی هنوز مشخص نیست. بعد از اینکه ظرفیت اولیه به بهره برداری برسد، شرایط بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

بر اساس تابعیت شرکت در وزارت محیط زیست، جنگل ها و تغییرات آب و هوایی به تاریخ اوت 2020، واحد برنامه ریزی شده ظرفیت مجموع تولید 200000 تن در سال فتالیک آنیدرید را داراست، و توان این را خواهد داشت تا در طی یک سال 7100 تن مالئیک آنیدرید و مجموع 480000 تن از دیگر روان کننده ها تولید کند.

مقام رسمی شرکت گفت که، واحد جدید فتالیک آنیدرید برنامه ریزی شده اجازه نوعی ادغام عمودی را به شرکت میدهد، و اضافه کرد که تولیدات این واحد تنها برای مصرف خود شرکت میباشد. 

روان کننده ها در پلاستیک و دیگر مواد استفاده میشوند تا انعطاف و نرمی آن ها را افزایش دهند. فتالیک آنیدرید نوعی ماده شیمیایی واسطه است که در تولید روان کننده های فتالات استفاده میشود.

مقام رسمی شرکت گفت: «تقاضا کم و بیش به میزان های قبل از کرونا بازگشته است، و میتواند در سال 6 تا 8 درصد افزایش داشته باشد.»

او اضافه کرد، زمانی که واحد جدید آماده باشد، KLJ برنامه دارد تا تولید روان کننده های فتالات را به آنجا انتقال دهد و به مانند مجموعه سیلواسا، روان کننده های عاری از فتالات تولید خواهد کرد. 

مجموعه سیلواسا در محدوده دادرا و ناگار هاولی در غرب هند واقع شده است.

شرکت در حال حاضر در مجموعه سیلواسا ظرفیت تولید 330000 تن روان کننده را داراست، که روان کننده های دارای فتالات و عاری از فتالات را تولید میکند. 

زمانی که واحد جدید در غرب استان گجرات با ظرفیت تولید فتالیک آنیدرید آغاز به فعایت کند، از آنجایی که این مجموعه یکپارچه است، برای شرکت آسان تر خواهد بود تا روان کننده فتالات تولید کند. 

مقام رسمی شرکت گفت: «شرکت برنامه دارد تا محصولات خاصی را به سبد تولید خود در واحد سیلواسا اضافه کند تا به طور کامل از ظرفیت این واحد بهره وری کند.»

 

ارسال نظر