کد خبر : 4549

عرضه ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله در تالار صادراتی

امروزتالار صادراتی شاهد عرضه ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله است. ضمن آن که ۵۰ گرید مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله مجتمع پتروشیمی خارک به قیمت پایه ۶۵ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می رود. شایان ذکر است، شرک پترو صنعت زمرد نیز ۳۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ را به قیمت پایه ۵۹۵ دلار در هر تن عرضه می کند. از دیگر عرضه کنندگان قیر برای صادرات به بازارهای جهانی می توان به شرکت های نگین فخر آذربایجان با ۱۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰، نگین گام پارس با ۳۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و شرکت ایزونام با ۱۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۵۰ گرید مواد پلیمری به حجم بیش از ۵۸ هزار تن روی تابلوی عرضه می رود.مجتمع پتروشیمی خوزستان تنها عرضه کننده انواع اپوکسی رزین و مجتمع پتروشیمی بندرامام تنها عرضه کننده انواع SBR در این روز هستند. همچنین مهمترین عرضه کنندگان انواع پلی اتیلن در روز سه شنبه مجتمع های پتروشیمی تندگویان، لاله، شازند، امیرکبیر، بندرامام، جم، مهر و شرکت پلیمر کرمانشاه است.

علاوه بر این، مجتمع های پتروشیمی پلی پروپیلن جم، پلی نار، رجال و نوید زرشیمی نیز انواع پلی پروپیلن شیمیایی، فیلم و نساجی را روی تابلوی عرضه می برند. شایان ذکر است، انواع PVC از سوی مجتمع های پتروشیمیی اروند، آبادان، بندرامام و غدیر عرضه را تجربه می کند. شرکت پالایش نفت اصفهان در این روز با ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم و ۴ هزار تن لوب کات سنگین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حاضر می شود. از دیگر محصولات عرضه شده در این تالار می توان به انواع قیر شرکت ها نفت جی و نگین گام پارس به همراه اسلاک واکس سنگین شرکت نفت بهران اشاره کرد.

ارسال نظر