کد خبر : 45292

اوضاع متفاوت بازار پلی اتیلن چین؛

افت فعالیت خرید و فشار نزولی بر قیمت ها

افت فعالیت خرید و فشار نزولی بر قیمت ها

پتروتحلیل-اوضاع در بازار پلی اتیلن چین متفاوت بوده است. تقاضا در ابتدای این هفته متعادل بود. با این حال ، افت فعالیت خرید، فشارهای نزولی را بر قیمت های داخلی وارد کرده است. تأمین کنندگان خارج از کشور سعی کرده اند پیشنهادات خود را در سطح هفته گذشته حفظ کنند، اما خریداران آنها را قبول نمی کنند. معاملات بسیار اندک بوده است. با توجه به این شرایط ، برخی از تأمین کنندگان خارجی مجبور شده اند قیمت های خود را کاهش دهند که از اواسط هفته قیمت پلیمرها را کاهش داده است.

یک تامین کننده عربستانی سعودی قیمت فیلم HDPE را با 970 دلار / تن CFR چین و LLDPE را با قیمت 930 دلار / تن CFR چین نقل کرده است. LLDPE با مبدا ایالات متحده با قیمت 860 دلار در هر تن CFR چین در دسترس بوده است. فیلم HDPE تایلند با قیمت 1000 دلار در هر تن CFR چین و LLDPE با قیمت 970 دلار / تن CFR چین برای حمل در نوامبر ارائه شده است. یکی دیگر از تأمین کنندگان عربستان سعودی فیلم HDPE را با قیمت 970 دلار / تن CFR چین ، LLDPE را با قیمت 920 دلار / تن CFR چین و LDPE را با قیمت 1،110 دلار / تن CFR چین به فروش رسانده است. لوله HDPE 100 طبیعی اندونزی و کره جنوبی با قیمت 940 تا 950 دلار در هر تن CFR چین و عربستان سعودی با قیمت 980 دلار در هر تن CFR چین ارائه شده است. معاملات آتی LLDPE که برای تحویل در نوامبر فعالانه معامله می شوند ، هر این هفته (32 دلار / تن) پایین تر (تقریبا 1055 دلار در هر تن) EXW در بورس کالای دالیان چین به فروش رسیده است.

چین تعطیلات روز ملی را در تاریخ 1 تا 8 اکتبر جشن می گیرد. اوایل هفته آینده تقاضا پایدار و عرضه بدون تغییر خواهد بود. برخی از بازیکنان بازار فکر می کنند بسته به فعالیت مصرف کننده محلی ، قیمت ها ثابت یا کاهش می یابد.

 

ارسال نظر