کد خبر : 44304

همکاری شرکت INEOS و PLASTIC ENERGY برای ساخت کارخانه جدید بازیافت پلاستیک

همکاری شرکت INEOS و PLASTIC ENERGY برای ساخت کارخانه جدید بازیافت پلاستیک

پتروتحلیل-شرکت INEOS و PLASTIC ENERGY اعلام کرده اند که با هم در ساخت کارخانه جدید بازیافت پلاستیک همکاری خواهندکرد. 

به گزارش "پتروتحلیل"، تأسیسات جدید قرار است تولید تجاری را در اواخر سال 2023 آغاز کند.

یک فناوری پیشرفته بازیافت، زباله های پلاستیکی را به مولکول های اصلی خود تبدیل می کند. ماده حاصل در کراکرهای INEOS برایجایگزین کردن مواد اولیه سنتی که از روغن حاصل می شود ، استفاده می شود.

اولین آزمایشات فرآیند بازیافت پیشرفته فعلی PLASTIC ENERGY به پایان رسیده است. مواد اولیه جدید با موفقیت به یک پلیمر جدیدINEOS در کلن آلمان تبدیل شده است. پلاستیک های ساخته شده از این آزمایش توسط مشتریان و مارک های منتخب اکنون استفادهمی شود تا مزایای این روند را نشان دهد.

فناوری اختراع شده PLASTIC ENERGY به نام تبدیل حرارتی بی هوازی (TAC) زباله های پلاستیکی غیر قابل بازیافت قبلی را بهTACOIL تبدیل می کند. این ماده اولیه بازیافت شده جدید می تواند در بسیاری از سایت های INEOS برای تولید پلاستیک جدید برایتولید تجهیزات پزشکی ، بسته بندی مواد غذایی ، قطعات خودرو سبک و لوله برای حمل و نقل آب سالم مورد استفاده قرار گیرد.

بازیافت پیشرفته تولید کالاهای نهایی را با مشخصات یکسان با کالاهای جدید امکان پذیر می کند. این آلودگی ها را از بین می برد به طوری که می توان از پلیمرهای حاصل در بسته بندی مواد غذایی و پزشکی استفاده کرد که در آن استانداردهای ایمنی به بالاترین سطح خلوص محصول نیاز دارند.

ارسال نظر