کد خبر : 43955

"کرونا" قیمت پلی اتیلن سبک خطی را به کمترین رقم در ٢ ماه اخیر رساند؛

پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم در بازار هند به آستانه‌ی 800 دلار رسید

پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم در بازار هند به آستانه‌ی 800 دلار رسید

پتروتحلیل-تاجری در چین گزارش داد پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم هندی این هفته، در مواجهه با کاهش تقاضا و تاثیر منفی ویروس کرونا، به 800 دلار در هر تن کاهش پیدا کرد. آخرین باری که پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم هندی در این کشور این قیمت بود به اوایل ماه دسامبر سال 2019 برمی‌گردد.

به گزارش "پتروتحلیل"، تاجری اظهار داشت: «قیمت‌های پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم هندی در مقایسه با عرضه‌کنندگان خاورمیانه‌ای قیمت بهتری دارد و معادل 800 دلار در هر تن (CIF) برای بارگیری در ماه فوریه قیمت‌گذاری شده است. ما پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم عربستانی را 840 دلار در هر تن CIFعرضه می‌کنیم با وجود این، فکر می‌کنیم سطح معاملات کنونی حداقل 10 تا 20 دلار در هر تن افت داشته باشد. از آنجا که احتمال می‌رود به دلیل شیوع ویروس کرونا تقاضا همچنان پایین بماند، انتظار نداریم در روند قیمت‌های نیمه‌ی دوم ماه جاری شاهد تغییری باشیم.»

در چین، قیمت‌های پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم هندی این هفته معادل 800 تا 820 دلار در هر تن (CIF چین، نقد) گزارش شده است. بازه‌ی قیمت‌ها نشان‌دهنده‌ی کاهش 10 تا 20 دلار در هر تنی است.

در این میان، داده‌ها نشان می‌دهند که متوسط هفتگی قیمت‌های پلی اتیلن سبک خطی گرید فیلم هندی در چین در حال حاضر پایین‌ترین نرخ خود در 2 ماه اخیر را دارد.

ارسال نظر