کد خبر : 43846

محدودیت عرضه وارداتی، قیمت‌های پی‌وی‌سی اروپایی در ترکیه را حمایت می‌کند

محدودیت عرضه وارداتی، قیمت‌های پی‌وی‌سی اروپایی در ترکیه را حمایت می‌کند

پتروتحلیل- قیمت‌های پی‌وی‌سی k67 اروپایی در ترکیه با تکیه‌بر کاهش عرضه در منطقه، در ماه ژانویه افزایش‌یافته‌اند. تظاهرات در فرانسه ارسال محموله‌ها در فرانسه را از آخرین سه‌ماهه 2019 به تعویق انداخته است، و به همراه آن افزایش قیمت‌های تولیدکننده داخلی (petkim) و نبود پیشنهادهای جدید از آمریکا، موجب سیر صعودی قیمت‌ها شده است. 

به گزارش "پتروتحلیل"، یکی از تاجران اظهار داشت: «محدودیت عرضه تأثیر قراردادهای ثابت اتیلن در قیمت های پی وی سی k67 اروپا در سه ماهه آخر 2019 در میان فعالیت معتدل بازار و عرضه غالباً معتدل در بازه قیمتی 840 تا 850 دلار در هر تن (CFR ترکیه، نقدی، بدون تعرفه) قرار گرفت.

طبق داده های متوسط هفتگی شاخص قیمت کموربیس، قیمت های k67بدون تعرفه ترکیه در حال حاضر با شرایطی که در بالا ذکر شد در رقم 875 دلار در هر تن قرار دارند. این رقم بالاترین میزان از ژولای 2019 است.

به گفته یکی از تبدیل کنندگان: «عرضه کنندگان پی وی سی ایالات متحده هنوز در بازار غایب هستند و باتوجه به فعالیت های تأمین و نگهداری در واحدهای تولیدی برخی از تولیدکنندگان بزرگ پیشنهاد تازه ای ندارند. احتمالاً تا اواخر ماه ژانویه قیمت های جدیدی از آن ها دریافت نکنیم.»
ارسال نظر