کد خبر : 43755

باوجود افزایش جزیی قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک خطی وارداتی چین؛

ظرفیت‌های جدید جو بازار را تحت‌فشارقرار خواهد داد؟

ظرفیت‌های جدید جو بازار را تحت‌فشارقرار خواهد داد؟

پتروتحلیل-قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک خطی وارداتی چین بعد از رسیدن به کمترین میزان خود در دهه گذشته مقداری افزایش یافتند.

به گزارش "پتروتحلیل"، قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک خطی فیلم چین (CIF) در میانگین هفتگی در طی هفته گذشته بعد از رسیدن به کمترین میزان خود از نوامبر 2008، مقداری بهبود یافتند. در این میان، قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک فیلم چین، عمدتاً روندی ثابت را دنبال کردند.

تعدادی از تاجران اظهار داشتند: «قیمت‌های پلی‌اتیلن در این هفته روندی ثابت تا مقداری صعودی داشتند و فروشندگان با تکیه‌بر سیر صعودی قیمت‌های انرژی به دنبال افزایش قیمت این محصول بودند. اگرچه، ازآنجایی‌که تقاضا احتمالاً به دلیل نزدیکی تعطیلات سال نوی چینی که در اواخر ژانویه سال آتی می‌باشد، اندک باقی مِهم‌اند، معامله‌کنندگان در جستجوی این هستند که آیا این روند صعودی در هفته‌های آتی حفظ خواهد شد یا خیر. علاوه بر این، ظرفیت‌های جدید جو بازار را تحت‌فشارقرار خواهند داد.»

در چین، بازه کلی قیمت‌ها در این هفته، ثابت با 10 دلار در هر تن افزایش ارزیابی شد، و قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین فیلم و پلی‌اتیلن سبک خطی فیلم در چین (CIF، نقدی) را به ترتیب به میزان‌های 810 تا 870 دلار در هر تن و 790 تا 895 دلار در هر تن رساند. در این میان، قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک فیلم در میزان 860 تا 910 دلار در هر تن با شرایط یکسان، بدون تغییر باقی ماندند.

 

ارسال نظر