کد خبر : 42796

اعلام قیمت‌های ماه می آکریلونیتریل بوتادین استایرن و پلی استایرن کره‌ای در بازار ترکیه

اعلام قیمت‌های ماه می آکریلونیتریل بوتادین استایرن و پلی استایرن کره‌ای در بازار ترکیه

پتروتحلیل- قیمت‌های ماه می پلی استایرن و آکریلونیتریل بوتادین استایرن از آسیای شرق دور رفته‌رفته در ترکیه اعلام می‌شوند و تولیدکننده‌ای کره‌ای قیمت‌های خود را با افزایش‌های مختصر 20 دلار در هر تنی نسبت به آخرین قیمت‌های ماه آپریل اعلام کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، جدیدترین قیمت‌های این تولیدکننده برای پلی استایرن معمولی معادل 1380 دلار در هر تن و برای پلی استایرن مقاوم 1440 دلار در هر تن (CIF ترکیه، نقد معاف از مالیات) اعلام شدند. این فروشنده همچنین آکریلونیتریل بوتادین استایرن طبیعی را در نرخ 1620 دلار در هر تن، سفید را در نرخ 1800 دلار در هر تن و سیاه را در نرخ 1780 دلار در هر تن و با شرایط فروش مشابه اعلام کرد.

 تاجری اظهار داشت: «این عرضه‌کننده به نظر در قیمت‌های خود قاطع بود و از بالا بودن قیمت‌های نفت خام به عنوان دلایل آن یاد کرد. با این حال، با توجه به این مسئله که قیمت‌های استایرن در آسیا عمدتاً هیچ واکنشی نسبت به صعود قیمت‌های نفت خام به بالاترین میزان خود در 6 ماه گذشته نداشته‌اند، برنامه داریم درخواست تخفیف‌های اندکی بکنیم.»

به طور کلی، قیمت‌های پلی استایرن معمولی و مقاوم کره‌ی جنوبی آخرین بار در ماه آپریل به ترتیب بین 1350 تا 1410 دلار در هر تن و 1430 تا 1470 دلار در هر تن (CIF، نقد) گزارش شدند.

 

ارسال نظر