کد خبر : 42622

جوابیه پتروشیمی امیرکبیر به خبر انتقال دفتر تهران این شرکت به جنوب

جوابیه پتروشیمی امیرکبیر به خبر انتقال دفتر تهران این شرکت به جنوب

پایگاه محترم خبری پترو تحلیل 

باستحضار می رساند : 

وفق قانون مطبوعات کشور خواهشمند است جوابیه این شرکت را درباره خبر پافشاری بر استراتژی که پیش تر ناکام ماند در همان سطر و ستون درج نمایید:

۱- با توجه به اولویت بخشی فرمایشات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و همچنین تاکید صحیح بر استفاده از نیروهای بومی و ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و مسئولیت اجتماعی،انسانی و سازمانی پتروشیمی امیرکبیر در راستای حمایت از ساکنین منطقه،بر این باوریم که استقرار نیروهای فنی و تحقیقاتی که لزوم حضورشان در منطقه به واسطه نوع کار به شدت احساس می گردد و می بایست نسبت به پر نمودن خلا امور فنی و تحقیقاتی برای مجموعه سایت شرکت و منطقه مفید باشند،در دفاتر خارج از منطقه ضروری به نظر نمی رسد.این در حالیست که با توجه به کمبود نیروهای متخصص و مرتبط نظیر واحد فنی،تحقیقاتی و.... که مستقیما با تولید و رونق اقتصادی ناشی از آن سر و کار دارند ،ضروری به نظر می رسد که اینگونه واحدها و پرسنل در دفتر سایت مجتمع  خدمات تخصصی خود را ادامه دهند و در کنار سایر پرسنل خدوم مجتمع خدمات خود را به اشتراک بگذارند.

۲- مدیریت جدید پتروشیمی امیرکبیر در استفاده از حداکثر توان تخصصی پرسنل  سخت کوش و با تجربه و دستیابی به حداکثر بهره وری و کاهش هزینه های سازمانی،از چابک سازی که همانا قرار گرفتن افراد متخصص و کارآمد در پست سازمانی و حرفه ای خود می باشند و نه گزینه حذف بهره خواهد برد .

۳- واحد تحقیق و توسعه باید در سایت کنار سایر واحدهای فنی باشد و گفته شده همکاران این واحد در سایت ادامه فعالیت کنند. در حالیکه تاکنون در دفتر مرکزی تهران استقرار داشتند. 

۴-  چون بالغ بر نود درصد فعالیتهای مالی شرکت در سایت مجتمع ، متمرکز است، و همچنین تمرکز مدیریت جدید شرکت بر حضور مستمر در سایت جنوب میباشد ، لذا محل کار بعضی  از همکاران واحدهای مالی و حسابرسی ، در سایت مجتمع تعیین شده است. 

در پایان ضمن دعوت همدیگر به کمک جهت رونق تولید، متمنی است قبل از درج هرگونه خبری، مراتب صحت و سقم موضوع را از مدیر عامل محترم یا اداره روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، جویا شوید. 

قالُوا أَ تَعْجَبینَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ رَحْمَتُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ عَلَیْکُمْ أَهْلَ الْبَیْتِ إِنَّهُ حَمیدٌ مَجیدٌ

گفتند آیا از امر خدا تعجب می‌کنی؟! رحمت خداوند و برکاتش بر شما اهل بیت [باد/است]؛ همانا او ستوده‌ و ارجمند است.(هود/ ۷۳)

روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر

 

ارسال نظر