کد خبر : 42480

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی؛

تخلفات و مستندات واگذاری هلدینگ باختر به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود

در حال حاضر کارشناسان و افراد مختلف از دستگاههای مربوطه به این مورد ورود پیدا کرده اند و سعی ما بر این است که حق بیت المال پس گرفته شود.

تخلفات و مستندات واگذاری هلدینگ باختر به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود

پتروتحلیل - تخلفات کلانی در موضوع واگذاری هلدینگ باختر رخ داده است که پس از جمع بندی مدارک و مستندات، به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

سید مهدی فرشادان، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار «پتروتحلیل»، با بیان این مطلب افزود:  مکاتبات لازم  برای برخورد با عوامل واگذاری هلدینگ باختر با دستگاه های مطلع انجام شده و در حال طی مراحل اداری هستیم.

 وی تشریح کرد: در این واگذاری تخلفات کلانی رخ داده است که بر این اساس پس از جمع بندی مدارک و مستندات در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد .

 وی افزود: در حال حاضر کارشناسان و افراد مختلف از دستگاههای مربوطه به این مورد ورود پیدا کرده اند و سعی ما بر این است که حق بیت المال پس گرفته شود.

این در حالی است که دبیرهیأت تحقیق و تفحص مجلس پیش تر عنوان کرده بود که هلدینگ پتروشیمی باختر ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛  این درحالی است که در زمان واگذاری این هلدینگ نزدیک ۷۰۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته اما متاسفانه آن را ۱۲۰ میلیارد تومان فروخته‌اند و این تفاوت فوق‌العاده زیاد نشان‌دهند قیمت غیرکارشناسی و رانت در روند واگذاری است.

 

ارسال نظر