کد خبر : 42204

خبرهای تازه درخصوص طرح‌های توسعه‌ی واحدهای تولیدی شرکت فورموسا

این شرکت همچنین قصد دارد در همین مکان، یک واحد تولیدی پلی پروپیلن با ظرفیت 250 هزار تن در سال را نیز به بهره‌برداری برساند که زمان آن نیمه‌ی دوم سال 2020 خواهد بود

خبرهای تازه درخصوص طرح‌های توسعه‌ی واحدهای تولیدی شرکت فورموسا

پتروتحلیل- شرکت فورموسا پلاستیک آمریکا در بیانیه‌ای رسمی، از پیشرفت در روند ساخت‌وساز و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی خود در تأسیسات واقع در پوینت کامفرتِ ایالت تگزاس و بَتِن‌ روژِ ایالت لوئیزیانا در آمریکا خبر داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، بر اساس این خبر، فورموسا در نظر دارد واحد کراکینگ و نیز دو واحد تولیدی پلی اتیلن جدید خود در پوینت کامفرت ایالت تگزاس را تا نیمه‌ی دوم سال 2019 به بهره‌برداری برساند. یکی از این واحدهای تولیدی پلی اتیلن ظرفیت ترکیبی تولید 400 هزار تن پلی اتیلن سنگین/پلی اتیلن سبک خطی در سال را دارد و دیگری نیز به تولید پلی اتیلن سبک، با همین ظرفیت تولید، خواهد پرداخت. ضمناً این واحد کراکینگ در سال 1/2 میلیون تن اتیلن را نیز تولید خواهد کرد.

این شرکت همچنین قصد دارد در همین مکان، یک واحد تولیدی پلی پروپیلن با ظرفیت 250 هزار تن در سال را نیز به بهره‌برداری برساند که زمان آن نیمه‌ی دوم سال 2020 خواهد بود.

طرح توسعه‌ی واحد تولیدی پی وی سی فورموسا در بَتِن‌ روژِ ایالت لوئیزیانا نیز در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2021 به بهره‌برداری خواهد رسید. انتظار می‌رود این طرح توسعه 136 هزار تن به ظرفیت تولید این شرکت بیفزاید.

 

ارسال نظر