کد خبر : 42095

حضور پتروشیمی تبریز در نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia)

حضور پتروشیمی تبریز در نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia)

پتروتحلیل- پتروشیمی تبریز در نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) که بزرگترین نمایشگاه پلاستیک در منطقه اوراسیا است با هدف توسعه بازار آسیا و اروپا حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی تبریز، این مجتمع در حالی موفق به صادرات محصولات خود به ٣٥ کشور شده است که با هدف حفظ بازارهای فعلی و جهت رونق به صادرات محصولات پلیمری برای کشورهای اروپایی ، آسیای میانه و شرق تلاش می کند در سال جدید افزایش چشمگیری در کارنامه صادراتی خود ثبت کند.

در همین حال این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

در این نمایشگاه معتبر جهانی تولید کنندگان مواد پلیمری، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و... ارائه می شود. 

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. 

کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری و شناساندن برند  به جهان و توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

ارسال نظر