کد خبر : 41793

عدم عرضه زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام به دلایل نامعلوم؛

افزایش درخواست خریداران محصولات شیمیایی به دلیل اعتصاب رانندگان حمل و نقل

خبرهای رسیده مبنی بر این است که در خواست خرید مواد شیمیایی به علت اعتصاب کامیون داران به شدت در بازار افزایش پیدا کرده است

افزایش درخواست خریداران محصولات شیمیایی به دلیل اعتصاب رانندگان حمل و نقل

پتروتحلیل- قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران با افزایش ٤ هزار و 800 تومان در هر کیلو گزارش شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، همچنین قیمت زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم در بازار ایران حدودا 6 هزارو 300 تومان و قیمت اورتوزایلین نیز  به علت نبود بار موجود قیمتی پیشنهاد نشده است.

در همین حال قیمت حواله زایلین مخطوط 5 هزار و 500 تومان، حواله اورتوزایلین هم 5هزار و 700تومان و حواله متانول شیراز هم چهار هزار و 200 تومان در هر کیلو عنوان می شود.

این در حالی است به گفته کارشناسان به علت افزایش قیمت های پایه پتروشیمی ها و تعیین آن براساس میانگین چهار هفته گذشته انتظار می رود روند صعودی این قیمت ها به علت باز بودن سقف رقابتی ادامه یابد.

همچنین خبرهای رسیده مبنی بر این است که در خواست خرید مواد شیمیایی به علت اعتصاب کامیون داران به شدت در بازار افزایش پیدا کرده است.

در همین حال پتروشیمی بندر امام نیز به دلایل نامعلوم حدود دو هفته است که زایلین مخلوط را عرضه نکرده است و در حال تحویل سفارش های گذشته است.

همچنین در بازارهای آسیایی نیز در هفته جاری، قیمت متانول در چین به طور میانگین 395دلار در هر تن گزارش شد، بیشترین رقم متانول در چین و با رقم 410 دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در کره نیز روند قیمت متانول  به طور میانگین 438 دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. در بازار تایوان متانول قیمت  415 دلار در هر تن سی اف آر قیمت گذاری شده است. در بازار هندوستان نیز متانول،  415دلار در هر تن سی اف آر نرخ گذاری شده است.

 

ارسال نظر