کد خبر : 41577

سیاست های قیمت گذاری متفاوت عرضه کنندگان پلی اتیلن آسیا و خاورمیانه برای ماه سپتامبر

یکی از عوامل تولیدکننده خاورمیانه‌ای گزارش داد که عرضه‌کننده آن‌ها قیمت‌های پلی‌اتیلن ماه سپتامبر را به جنوب شرق آسیا با تغییرات افزایشی در مقایسه با ماه اوت اعلام کرده است

سیاست های قیمت گذاری متفاوت عرضه کنندگان پلی اتیلن آسیا و خاورمیانه برای ماه سپتامبر

پتروتحلیل- عرضه‌کنندگان پلی‌اتیلن جنوب شرق آسیا و خاورمیانه سیاست‌های قیمت‌گذاری متفاوتی را برای ماه سپتامبر اتخاذ کردند.

به گزارش «پتروتحلیل»، معامله‌کنندگان پلی‌اتیلن در جنوب شرق آسیا، قیمت‌های اولیه ماه سپتامبر عرضه‌کنندگان منطقه‌ای و خاورمیانه را دریافت کردند، که برای میزان‌های قیمت‌های جدید خود سیاست‌های متفاوتی را اتخاذ کرده‌اند.

یکی از عوامل تولیدکننده خاورمیانه‌ای گزارش داد که عرضه‌کننده آن‌ها قیمت‌های پلی‌اتیلن ماه سپتامبر را به جنوب شرق آسیا با تغییرات افزایشی در مقایسه با ماه اوت اعلام کرده است. تولیدکننده قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک خطی فیلم خود را در مقایسه ماهانه 50 دلار در هر تن افزایش داده است، درحالی‌که قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین خود را نیز تغییر داده است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان خاورمیانه‌ای اظهار داشت: «ازآنجایی‌که مشتریان منطقه‌ای ما در میان افزایش عرضه محموله‌های آمریکایی، پیشنهادهای قیمتی کمتری برای پلی‌اتیلن سنگین می‌دهند، تقاضای پلی‌اتیلن سبک خطی از پلی‌اتیلن سنگین بهتر است. ازآنجایی‌که چین شروع به اعمال تعرفه بر پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک خطی آمریکایی کرده است، انتظار داریم که بتوانیم محموله‌های بیشتری به آن‌ها بفروشیم، درحالی‌که احتمال می‌رود جنوب شرق آسیا محموله‌های پلی‌اتیلن بیشتری از آمریکا دریافت کند.»

در این میان، معامله‌کنندگان در اندونزی شاهد افزایش 10 دلاری قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک تولیدکننده جنوب شرق آسیا بودند، درحالی‌که یکی دیگر از تولیدکنندگان منطقه‌ای قیمت‌های پلی‌اتیلن سبک و پلی‌اتیلن سنگین خود را به کشور 20 دلار در هر تن کاهش داد.

یکی از منابع تولیدکننده دومی اظهار داشت: «با توجه به جو ضعیف در سراسر منطقه، قیمت‌های ماه سپتامبر خود را به‌صورت جزئی کاهش دادیم. شمار قیمت‌های پلی‌اتیلن سنگین آمریکایی در بازار در حال افزایش است، و این قیمت‌ها رقابتی هستند. برای پلی‌اتیلن سنگین فیلم، بر این باوریم که با توجه به فاصله قیمتی بالا بین پلی‌اتیلن سنگین و دیگر محصولات پلی‌اتیلن، بازار جای کاهش‌های بیشتری دارد.»

 

ارسال نظر