کد خبر : 41525

نمایشگاه ایندیا پلاست در اسفندماه سال جاری برگزار می شود؛

نمایش به روزترین محصولات و توانمندی های صادراتی ایران در صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی

شرکت بیوتی اسکای به عنوان برگزار کننده پاویون ایران و نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران از متقاضیان شرکت در این نمایشگاه دعوت می کند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88190018-021 تماس و یا ازطریق iranpavilion@beautisky.com مکاتبه نمایٔید

نمایش به روزترین محصولات و توانمندی های صادراتی ایران در صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی

پتروتحلیل- نمایشگاه ایندیا پلاست 2019 در تاریخ 28 فوریه تا 4 مارچ برابر با 9 تا 13 اسفندماه سال جاری در دهلی هندوستان برگزار خواهد شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، به نقل از شرکت بیوتی اسکای به عنوان برگزار کننده پاویون ایران و نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران، این رویداد یک نمایشگاه انحصاری در زمینه ماشین آلات پلاستیک و مواد اولیه پلاستیک خواهد بود.

در سالیان اخیر صنعت پلاستیک هند توسعه چشمگیری در اقتصاد هند به وجود آورده است و گام بزرگی در جهت تحول در تولید محصولات به لحاظ دارا بودن فناوری جهانی در ماشین آلات تولید پلاستیک برداشته است.

در این نمایشگاه، تکامل و عصر جدید نمایشگاه پلاستیک و توانمندیهای امروز صنعت پلاستیک به کشور و جهانیان نشان داده می شود. همچنین این رویداد یکی از مراکز مهم ملاقات شرکت های بزرگ، تجار و مدیران به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و نیز نمایش به روزترین محصولات و توانمندیهای صادراتی ایران در صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی است.

ایندیا پلاست 2019 توسط انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات پلاستیک هند با مشارکت شرکت تریون در شهر دهلی، گریدر نویدا، مرکز نمایشگاهی هند برگزار می شود که این نمایشگاه را به یکی از پیشروترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است تبلیغات و اطلاع رسانی این رویداد از طریق بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی، نشست های خبری، برنامه های اجتماعی، نشریات تخصصی و بازاریابی مستقیم در سراسر هند، خاورمیانه و آفریقا صورت می پذیرد.

شرکت بیوتی اسکای به عنوان برگزار کننده پاویون ایران و نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران از متقاضیان شرکت در این نمایشگاه دعوت می کند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88190018-021 تماس و یا ازطریق iranpavilion@beautisky.com مکاتبه نمایید.

 

ارسال نظر