کد خبر : 41462

التهابات دنباله دار در بازار؛

خودداری معامله گران از فروش محصولات شیمیایی

پیش بینی های احتمالی مبنی بر عدم تعلق دلار 4200 تومانی به تولید کنندگان مواد شیمیایی سبب شده تا در بازار آزاد ایران، قیمت مواد شیمیایی به شدت افزایش یابد

خودداری معامله گران از فروش محصولات شیمیایی

پتروتحلیل- قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران با افزایش، 2 هزار200تومان در هر کیلو گزارش شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»،  به نقل از از کانگورو، وب سایت تخصصی فروش محصولات پتروشیمی،  همچنین قیمت زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم در بازار ایران حدودا 4 هزارو 800 تومان و قیمت اورتوزایلین 4هزار 800 تومان در هر کیلو پیشنهاد شده است.

در همین حال قیمت حواله زایلین مخطوط 4.600 تومان، حواله اورتوزایلین هم 4 هزار و  670تومان و حواله متانول شیراز هم یک هزار و 950 تومان در هر کیلو عنوان می شود.

این در حالی است که ، پیش بینی های احتمالی مبنی بر عدم تعلق  دلار 4200 تومانی به تولید کنندگان مواد شیمیایی سبب شده تا در بازار آزاد ایران، قیمت مواد شیمیایی به شدت افزایش یابد.

در همین حال بازار مواد شیمیایی همچنان پر التهاب است، به طوری که فروشندگان از فروش محصولات خود سر باز می زنند.

همچنین  در بازارهای آسیایی نیز در هفته جاری، قیمت متانول در چین کاهش داشت و به طور میانگین 365 دلار در هر تن گزارش شد، بیشترین رقم متانول در چین 400 دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در کره نیز روند قیمت متانول  با ثبات همراه بود و به طور میانگین 380دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. همچنین در سنگاپور و مالزی قیمت متانول افزایش داشت و حدودا 430 دلار در هر تن سی اف آر اعلام شد، در تایوان و هندوستان نیز، روند بازار کمی افزایشی بود.

ارسال نظر