کد خبر : 41430

در جلسه ای با صاحبان صنایع پلاستیک هند، بازار پتروشیمی ایران بررسی شد؛

ضعف شرکت های پتروشیمی ایرانی در مشتری مداری

به محض اینکه قیمت ها در بازارهای دیگر افزایش می یابد، شرکت های پتروشیمی ایرانی بلافاصله صادرات به هندوستان را متوقف کرده و به بازارهای دیگر کالا می‌دهند که این حاکی از عدم نگاه بلند مدت و عدم توجه به مشتری و مشتری مداری از طرف ایرانی ها است

ضعف شرکت های پتروشیمی ایرانی در مشتری مداری

پتروتحلیل- بازار پتروشیمی ایران از سوی صاحبان صنایع پلاستیک هند در نشستی با تیم پتروتحلیل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این نشست، آمیت کومار، مدیر بازرگانی یک شرکت مصرف کننده پی وی سی در باره بازار پتروشیمی ایران گفت: در حال حاضر یکی از نیاز های عمده شرکت های هندی از بازار ایران، پی وی سی است و هم اکنون نیز شرکت های هندی  خواهان خرید انواع گرید های پی وی سی  و پلی اتیلن  از ایران هستند.

وی در ادامه افزود: ایران چه از لحاظ کیفیت محصولات و چه از نظر تناژ صادراتی یکی از منابع خوب جهت تامین مواد پتروشیمی است.

راحول کوپار، کارشناس فروش این شرکت هندی نیز  با اشاره به تحریم های آمریکا و تاثیر آن بر روند خرید از بازار ایران گفت: آمریکایی ها به هیچ وجه مورد اعتماد ما نیستند، ما علاقه داریم مانند گذشته با ایران همکاری کنیم.

وی همچنین قیمت های پیشنهادی از سوی شرکت های پتروشیمی ایرانی را منطقی دانسته و خواستار تداوم همکاری با ایران شد. در همین حال کارشناس فروش این شرکت هندی، یکی از مشکلات تامین مواد پتروشیمی از ایران را تامین مداوم و منظم دانسته و افزود: به محض اینکه قیمت ها در بازارهای دیگر افزایش می یابد، شرکت های پتروشیمی ایرانی بلافاصله صادرات به هندوستان را متوقف کرده و به بازارهای دیگر کالا می‌دهند که این حاکی از عدم نگاه بلند مدت و عدم توجه به مشتری و مشتری مداری از طرف ایرانی ها است و امیدواریم که در این خصوص پس از تعیین شدن سهم هر مارکت با تغییر قیمت تعهدات مارکتی حفظ شده و حتی کم نشود تا ادامه همکاری امکان پذیر شود.

ارسال نظر