کد خبر : 41152

حضور پتروشیمی تبریز برای دومین بار در نمایشگاه میلان پلاست؛

صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به بازارهای جدید اروپا

پتروشیمی تبریز نیز برای دومین بار با حضور در این نمایشگاه بین المللی و تلاش گسترده جهت بازاریابی محصولات ، پلی استایرن ، پلی اتیلن و ABS خود در مذاکرات فی مابین با مصرف کنندگان شرکت های بزرگ کشورهای مختلف به نتایج در خور توجه ای رسید

صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به بازارهای جدید اروپا

پتروتحلیل- نوروز زاده، معاون وزیر نفت در بازدید از غرفه پتروشیمی تبریز در نمایشگاه میلان پلاست، ازعملکرد این مجتمع در حوزه صادرات به اروپا و افزایش صادرات به ایتالیا تقدیر کرد.

به گزارش «پتروتحلیل»، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، یکی از مهمترین برنامه های پتروشیمی تبریز،  افزایش تولید و صادرات به بازارهای جدید اروپا به ویژه ایتالیا است.

در همین حال ارائهی گریدهای جدید موجب استقبال مضاعف مشتریان خارجی از فرآورده های پلیمری پتروشیمی تبریز در نمایشگاه میلان پلاست شد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه بین المللی میلان پلاست ، شرکت های پتروشیمی ایران از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه پلیمری جهان در سالن اصلی این نمایشگاه حضور فعال داشتند.

همچنین حضور پتروشیمی های تبریز ، هلدینگ خلیج فارس ، باختر ، شازند ، جم ، امیرکبیر ، پلی نار  ، آریاساسول و اسنوا باعث آشنایی مستقیم مشتریان خارجی کشورهای مختلف جهان از محصولات پتروشیمی های ایران شد.

از سوی دیگر، پتروشیمی تبریز نیز برای دومین بار با حضور در این نمایشگاه بین المللی و تلاش گسترده جهت بازاریابی محصولات ، پلی استایرن ، پلی اتیلن و ABS خود در مذاکرات فی مابین با مصرف کنندگان شرکت های بزرگ کشورهای مختلف به نتایج در خور توجه ای رسید.  

براساس این گزارش، برای محصول پلی استایرن پتروشیمی تبریز ، صاحبان صنایع کشور های مختلف از جمله ایتالیا در بازار بین المللی مشتریان خوبی تلقی می شوند و حضور پتروشیمی تبریز در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دریافت سهم کلان از این بازار  بود ؛ زیرا در بازار ایتالیا رقبای پتروشیمی تبریز برای صادرات پلی استایرن ،  پلی اتیلن و ABS تلاش مضاعفی می کنند.

از سوی دیگر طبق سیاست پتروشیمی تبریز ، این شرکت سعی در تولید گریدهای جدید دارد تا بتواند مشتریان بازارهای جهانی را جذب کرده و نام و برند پتروشیمی تبریز را ارتقا بخشد.

این در حالی است که پتروشیمی تبریز ضمن حفظ بازارهای صادراتی در ترکیه و اروپا که بازارهای سنتی برای این شرکت بشمار می آیند ، سعی در گشایش بازارهای جدید و قوی در شرق آسیا از جمله چین ، ویتنام، کره و همچنین هند و آفریقا دارد.

از این رو با توجه به سیاست های جدید پتروشیمی تبریز که افزایش روزافزون تولید و صادرات را در دستور کار قراردارد،  حضور مستمر این شرکت در نمایشگاههای بین المللی و پیش قدم شدن در بازاریابی و فروش، قادر خواهد بود با تولید گریدهای جدید از رقبای اصلی خود پیشی بگیرد.

ارسال نظر